کد خبر : 1736499 | 20 بهمن 1399 ساعت 19:41 | 47.9K بازدید | 2 دیدگاه

سپاهان به دنبال بازگشت دو کاپیتان سابق

دو بازیکن سابق سپاهان که از کاپیتان های این تیم بوده اند، ممکن است دوباره پیراهن زردپوشان اصفهانی را بر تن کنند.

سپاهان به دنبال بازگشت دو کاپیتان سابق

به گزارش "ورزش سه"، نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران از چند روز دیگر به صورت رسمی آغاز خواهد شد و تیم ها برای حضور پرقدرت در این رقابت ها، به دنبال جذب بازیکنان مورد نظر خود هستند که البته در این میان، پرسپولیسی ها زودتر دست به کار شدند و مهدی ترابی را به تیم خود برگرداندند.


معمولا در زمان بازار نقل و انتقالات، شایعات زیادی در رسانه ها و فضای مجازی پیرامون آینده بازیکنان منتشر می شود که بسیاری از آنها اشتباه بوده و بعضا شایعاتی نیز منتشر می شود که به تحقق می انجامد.


تیم های لیگ برتری که باید در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشند، به فکر تقویت نقاط ضعف خود هستند که در این میان، سپاهان که در رقابت های آسیایی حضور ندارد، برای بازگشت به بام فوتبال ایران، به فکر تقویت تیم خود افتاده و محرم نویدکیا سعی دارد حضور پرقدرتی در نیم فصل دوم داشته باشد.


از اصفهان خبر می رسد که سپاهانی ها به دنبال جذب چند بازیکن هستند که دو نفر از آنها، از بازیکنان سابق این تیم محسوب می شوند. در صورتی که حتی یکی از این دو بازیکن به سپاهان بازگردند، می توان شانس بسیار زیادی برای قهرمانی زردپوشان اصفهانی در لیگ برتر متصور شد.


به نظر می رسد این دو بازیکن تا حدودی از شرایط خود در تیم های فعلی شان راضی نبوده و به گفته منابع موثق، سپاهان در حال مذاکره برای به خدمت گیری این دو بازیکن است و باید دید در نهایت این دو که روزگاری کاپیتان سپاهان نیز بوده اند، در مسیر بازگشت به دیار زاینده رود قرار می گیرند یا خیر.

دیدگاه‌ها