کد خبر : 1736517 | 20 بهمن 1399 ساعت 21:30 | 38.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره اینتر، گزینه لیورپول برای حل مشکل بزرگ

باشگاه لیورپول برای تقویت خط دفاعی خود به دنبال جذب میلان اشکرینیار از اینتر است.

ستاره اینتر، گزینه لیورپول برای حل مشکل بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در یک مسابقه حساس و مهم مقابل منچسترسیتی قرار گرفت؛ دیداری که با پیروزی غیرمنتظره و 4-1 تیم پپ گواردیولا در آنفیلد خاتمه یافت تا رویای دفاع از عنوان قهرمانی برای قرمز ها تا حدود زیادی بر باد برود چرا که آنها با وجود یک بازی بیشتر نسبت به سیتی 10 امتیاز کمتر دارند.

 

یکی از بزرگترین مشکلات لیورپول در این فصل ضعف این تیم در خط دفاعی بوده است؛ جایی که آنها از ابتدای فصل با بدشانسی های زیادی از جمله مصدومیت طولانی مدت ویرژیل فن دایک و جو گومز روبرو شدند. وضعیت وقتی برای تیم کلوپ دشوارتر شد که در این مدت گزینه های جانشین مثل جوئل ماتیپ و فابینیو نیز با آسیب دیدگی روبرو شدند.

 

 

1561322

 

 

در واقع به نظر می رسد که تیم یورگن کلوپ به تقویت اساسی در خط دفاعی خود احتیاج دارد. در این راستا طی ماه‌های گذشته گفته شد که لیورپول علاقه زیادی به جذب میلان اشکرینیار از اینتر دارد. مدافع اسلواک تا سال 2023 با نراتزوری قرارداد دارد و اکنون توتومرکاتو مدعی شده که این باشگاه انگلیسی قصد دارد اقدامات جدی خود را برای به خدمت گرفتن این بازیکن آغاز کند؛ در واقع به نظر می‌رسد که کلوپ اشکرینیار را گزینه مناسبی برای تقویت خط دفاعی تیمش تلقی می کند.

دیدگاه‌ها