کد خبر : 1736522 | 20 بهمن 1399 ساعت 21:44 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت مبهم کی روش برای مصاف با استقلال

مهاجم برزیلی تیم فوتبال سپاهان پس از مصدومیتی که در دیدار برابر شهرخودرو با آن مواجه شد، فرصت بازی در دربی اصفهان را پیدا نکرد.

وضعیت مبهم کی روش برای مصاف با استقلال

به گزارش "ورزش سه"، استنلی کی روش که در بازی های اخیر سپاهان مهاجم نوک این تیم بوده، در دیدار برابر ذوب آهن در ترکیب اصلی حضور نداشت و محمد محبی جای او را در ترکیب اصلی گرفته بود.


این بازیکن 195 سانتی متری که تبحر زیادی در بازی هوایی دارد، در دیدار برابر شهرخودرو و پس از اینکه در چند بازی متوالی بازیکن ثابت تیم بود، در دقیقه 61 با مصدومیت از ناحیه همسترینگ مواجه شد و جای خود را به جلال علی محمدی داد.


پس از غیبت کی روش در دربی، طی روزهای گذشته کادر پزشکی سپاهان تلاش زیادی برای رساندن این بازیکن به دیدار برابر استقلال کرده ولی هنوز شرایط این بازیکن مشخص نیست و طی یکی دو روز آینده وضعیت نهایی حضور یا غیبت او در آخرین بازی نیم فصل مشخص خواهد شد.


البته محمد محبی جانشین او درخشش قابل توجهی در دیدار برابر ذوب آهن داشت و به نظر نمی رسد که محرم نویدکیا نگرانی خاصی بابت در اختیار نداشتن این بازیکن داشته باشد.


علاوه بر کی روش که البته هنوز شرایط او مشخص نیست، گئورگی گولسیانی که مقابل شهرخودرو پس از دریافت کارت زرد و 4 کارته شدن، با کارت قرمز مستقیم داور نیز جریمه شد، پس از اینکه محرومیت خود را به دلیل 4 کارت و اخراج در دربی اصفهان پشت سر گذاشت، در مقابل استقلال نیز حضور نخواهد داشت.

 

کی روش پس از اینکه در مصاف با شهرخوردو با مصدومیت مواجه شد، دیگر در ترکیب اصلی تیم قرار نگرفته است و حضور او در مقابل استقلال نیز مشخص نیست.

دیدگاه‌ها