کد خبر : 1736608 | 21 بهمن 1399 ساعت 12:12 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش ویژه مارکا

رئال مادرید واران را هم در تابستان از دست می‌دهد؟

وضعیت آینده سرخیو راموس و رئال مادرید در هفته و ماه های اخیر همواره در صدر اخبار بوده، اما این باشگاه اکنون در خطر از دست دادن یکی دیگر از مدافعان کلیدی خود نیز هست.

رئال مادرید واران را هم در تابستان از دست می‌دهد؟

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی رافائل واران در سانتیاگو برنابئو تا تابستان سال 2022 اعتبار دارد و شایعاتی در این باشگاه پیچیده است که مدافع فرانسوی قصد تمدید این قرارداد را ندارد.

 

مارکا گزارش کرده که اگر واران در هفته های آینده مشخص کند که قصد دارد به همکاری خود با لوس بلانکوس پایان دهد، رئال مادرید تلاش خواهد کرد که تا پیش از تابستان این بازیکن را به فروش برساند تا واران سال آینده به عنوان بازیکن آزاد مادرید را ترک نکند. هر چند با توجه به چند ماهی که تا پنجره تابستانی باقی مانده است، اولویت باشگاه قانع کردن واران به ماندن در مادرید است.

 

1570806

 

واران با آژانس قدرتمند CAA Sports قرارداد همکاری امضا کرده است، هرچند همچنان برادرش آنتونی مدیر برنامه ها و نماینده او به شمار می رود. این آژانس فعالیت گسترده ای در لیگ برتر انگیس دارد و نماینده کارلو آنچلوتی و دله آلی نیز هست و شریک تجاری دیگر آژانس قدرتمند دنیای فوتبال که مالک امتیاز انحصاری انتشار تصاویر کریستیانو رونالدو، ژائو فلیکس، جیمز رودریگز و ژوزه مورینیو است، نیز به حساب می آید.

 

یاران تابستان 27 ساله خواهد شد و این به آن معناست که در سال های اوج دوران بازی خود به سر می برد.  این موضوع او را به یکی از پرطرفدارترین بازیکنان پست خودش در مارکت فوتبال کرده است.

 

طبق گزارش ترسفرمارکت، واران ارزشی حدود 70 میلیون یورو دارد، او در کنار کاسمیرو دومین بازیکن گرانقیمت رئال مادرید پس از تیبو کورتوا است که 75 میلیون یورو قیمت گذاری شده است.

 

رئال مادرید که مدت ها است از مشکلاتی که در تمدید قرارداد با راموس و واران دارد، با خبر است، می داند که ممکن است در آینده نزدیک در خط دفاع خود به دردسری جدی بر بخورد.

به همین دلیل است که در پنجره زمستانی رئال مادرید تلاش کرد که دیوید آلابا، مدافع بایرن مونیخ، را راضی به آمدن به مادرید کند. به گزارش مارکا، آلابا موافقت کرده که در پایان این فصل به رئال مادرید ملحق شود.

 

اگر رئال مادرید تصمیم بگیرد که حضور دیوید آلابا و ادر میلیتائو در فصل بعد برای این تیم کافی نیست، آنها گزینه هایی مثل پائو تورس، ژول کونده و دیگو کارلوس را نیز در نظر دارند.

 

تشابه خاصی در شرایط واران و آلابا وجود دارد. هر دو بازیکنانی همسن هستند که تا کنون نیز در طی دوران بازی خود دستاوردهای بسیاری داشته اند.

 

هر دو حدود یک دهه را در بالاترین سطح فوتبال گذرانده اند، جام های بسیاری در باشگاه های بزرگ خود برده اند و هر دو اکنون به دنبال یافتن چالش های تازه ای هستند.

 

1570805

 

واران در برنابئو هر فصل تنها 6 میلیون یورو دستمزد دریافت می کند. رئال مادرید در تابستان سال 2019 نیز متوجه قصد واران برای ترک این تیم شده بود. رئال در آن زمان این بازیکن را مجبور کرد تا در مصاحبه ای با مارکا این موضوع را رد کند.

 

بازگشت زین الدین زیدان به رئال مادرید نیز ماندن واران در این تیم را تضمین کرد. زیدان کسی بود که در سال 2011 و وقتی واران تنها 17 سال داشت، خرید او را به رییس رئال مادرید پیشنهاد کرده بود.

 

هر چند مدافع فرانسوی رئال از سال 2017 به بعدف دیگر قرارداد خود با رئال مادرید را تمدید نکرده است و می شود از این موضوع برداشت کرد که او به دنبال ترک این باشگاه و ماجراجویی های جدید است.

 

اگر واران تا پیش از پنجره تابستانی با تمدید قرارداد خود با رئال مادرید موافقت نکند، این باشگاه تلاش خواهد کرد تا او را به فروش برساند. آنها می دانند که منچستریونایتد و PSG مدت ها است که به واران علاقمند هستند و چلسی و یوونتوس نیز از گزینه های دیگر رئال مادرید برای فروش واران به حساب می آیند.

 

با توجه به اینکه تنها یک سال از قرارداد واران باقی مانده و رئال نیز با مشکلات مالی بسیاری در پی بحران اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند، این باشگاه از هر پیشنهادی که در حدود 50 میلیون یورو باشد، استقبال خواهد کرد.

 

به نظر می رسد که تنها PSG بتواند از پس پرداخت چنین مبلغی بر بیاید و رئال نیز می تواند پیش از جابه‌جایی احتمالی کیلیان امباپه از پاریس به مادرید، روابط حسنه ای با باشگاه فرانسوی برقرار کند. قرارداد امباپه نیز مانند واران در سال 2022 به پایان خواهد رسید و ستاره PSG نیز هنوز تن به تمدید قرارداد نداده است.

دیدگاه‌ها