کد خبر : 1736647 | 21 بهمن 1399 ساعت 15:40 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی سابق تیم ملی ولز:

نمی دانم در تاتنهام چه بلایی بر سر بیل آمده

گرت بیل نه در رئال و نه حالا در تاتنهام روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد.

نمی دانم در تاتنهام چه بلایی بر سر بیل آمده

به گزارش "ورزش سه"، افت گرت بیل از تابستان 2018 شروع شد و در نهایت در انتقالات تابستانی 2020  رئال او را قرضی به تاتنهام انتقال داد. گرت بیل مورد اعتماد زین الدین زیدان قرار نداشت ولی خیلی ها تصور می کردند بازگشت او به تاتنهام و کار زیر نظر ژوزه مورینیو می تواند باعث تحولش شود اما این چنین نشد.

 

 

1569467

 

 

بیل تنها 231 دقیقه در لیگ برتر بازی کرده و اخیرا دیگر جایی در ایده های آقای خاص هم ندارد. در انگلیس می گویند تاتنهام او را در پایان فصل به رئال پس می دهد و قراردادش دائمی نخواهد شد.

 

 

1124916

 

 

کریس کولمن سرمربی تیم ملی ولز بین سال های 2012 تا 2017 که به خوبی با گرت بیل آشناست، در مورد وضعیت فعلی او گفت:« همه می دانیم که گرت بیل واقعی یک بازیکن تعیین کننده است. یک گلزن بزرگ و کسی که می تواند پاس نهایی گل را به بهترین شکل ارسال کند اما تماشای بازی های اخیر او این حس را به شما منتقل می کند، انگار اولین بازی خود پس از یک مصدومیت طولانی را انجام می دهد.»

 

 

1565726

 

 

کولمن ادامه داد:« در واقع همه انتظار داشتیم او در تاتنهام به بهترین فرمش برسد ولی واضح است که چنین نشده و نمی دانم مشکل او اعتماد به نفس است یا چیز دیگر. لیگ برتر قطعا دشوارتر و فیزیکی تر از لالیگاست و بیل هنوز خودش را به سطح مورد انتظار نرسانده است.

شاید باید به او سه یا 4 بازی متوالی میدان داد تا به فرمش خوبش برگردد. بیل نیاز به توجه و عشق دارد. مربی باید به او فرصت بدهد. نمی دانم در تاتنهام چه بلایی بر سر او آمده ولی بیل 31 ساله است و نمی توان او را تمام شده دانست.»

 

دیدگاه‌ها