کد خبر : 1736655 | 21 بهمن 1399 ساعت 15:30 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

الساندرو ماتری:

آندره‌آ پیرلو و کریس رونالدو حرف هم را می‌فهمند

در آستانه دیدار برگشت حساس بین یووه و اینتر در چارچوب کوپا ایتالیا، الساندرو ماتری، مهاجم سابق یووه، راجع به موضوعات مختلفی از جمله راز کنار آمدن پیرلو و رونالدو با هم صحبت کرده است.

آندره‌آ پیرلو و کریس رونالدو حرف هم را می‌فهمند

به گزارش "ورزش سه"،ماتری معتقد است که در مسابقه امروز، نراتزوری انگیزه های بیشتری در مقایسه با یووه خواهد داشت.  ماتری در تیم یوونتوس و در زمانی که آنتونیو کونته سرمربی این تیم بود، با آندره‌آ پیرلو هم بازی بود.
او  گفت: "آندره‌آ یک رهبر خاموش بود. هدایت یوونتوس آسان نیست، من همیشه فکر می کردم که اوبه زمان نیاز خواهد داشت اما او همین الان هم اثر خود را به جا گذاشته است."
ماتری راجع به روابط خوب بین پیرلو و کریستیانو رونالدو گفت: "آندره‌آ امتیازی دارد که از دوران بازی بسیار موفق او سرچشمه می گیرد. او و کریستیانو به یک زبان صحبت می کنند و حرف هم را می فهمند. رونالدو به او احترام می گذارد. درست است که او هیچوقت از تعویض شدن به دست پیرلو خوشحال نمی شود، اما این بخشی از سرشت و طبیعت رونالدو است، در نهایت این تصمیم را می پذیرد. بین آن دو هماهنگی و هارمونی خاصی وجود دارد."

 

1568878


امروز یوونتوس در بازی برگشت سرنوشت ساز نیمه نهایی کوپا ایتالیا میزبان اینتر است. ماتری در رابطه با دیدار امروز یووه و اینتر افزود: "برتری با یک گل چیزی نیست که بشود گفت کافی است و با آن احساس امنیت کرد.
هر دو تیم می خواهند که خودشان را ثابت کنند. اینتر انگیزه بیشتری خواهد داشت چرا که آنها در دیدار رفت شکست خورده اند و حالا می توانند روی لوکاکو هم حساب کنند. خیلی تعجب آور بود که لوکاکو چطور در فوتبال ایتالیا جا افتاد و با سری آ وفق پیدا کرد. این را مدیون کونته است که با او بسیار کار کرد."
مهاجم سابق یووه راجع به شانس های قهرمانی در سری آ نیز گفت: " به نظرم اینتر، یووه و میلان شانس برابر دارند و در یک سطح هستند. شاید یووه کمی از آنها شانس بیشتری دارد پون این تیم بازیکنان آماده زیادی دارد که به پیرولو اجازه می دهد ترکیب تیم خود را حسابی تغییر دهد و در انتخاب بازیکن آزادتر باشد."

دیدگاه‌ها