کد خبر : 1736668 | 21 بهمن 1399 ساعت 16:48 | 37.9K بازدید | 0 دیدگاه

ایوان راکیتیچ؛

به بارسلونا گل بزنم، خوشحالی نمی کنم

ستاره کروات سویا قول داده است که در صورت گلزنی به بارسا، آن را جشن نگیرد.

به بارسلونا گل بزنم، خوشحالی نمی کنم

به گزارش "ورزش سه"، ایوان راکیتیچ ستاره کروات پس از شش سال بازی برای بارسا تابستان 2020 به سویا بازگشت. او از سویا به بارسا منتقل شده بود ولی همیشه سودای بازگشت در سر داشت.

سویا و بارسا فردا دیدار رفت نیمه نهایی کوپا دل ری را پیش رو دارند و فرصتی خواهد بود تا راکیتیچ بار دیگر برابر تیم سابقش قرار بگیرد. در ابتدای فصل راکیتیچ در بازی های لالیگا برابر بارسا در نوکمپ به میدان رفت که حاصل کار تساوی 1-1 بود. بازی فردا در سانچس پیسخوان سویا برگزار می شود.

 

 

1529673

 

 

راکیتیچ در مورد احتمال گلزنی اش به بارسا گفت:« قطعا اگر گل بزنم، آن را جشن نمی گیرم. درست است که یکی دو سال آخر حضورم در بارسا رفتار درستی با من نشد ولی در این تیم روزهای خوب زیادی داشتم. دخترم متولد بارسلون است و دوستان زیادی در این باشگاه و در شهر دارم. همیشه هواداران بارسا به من لطف داشته اند و برای قدردانی، اگر گل بزنم، خوشحالی نخواهم کرد.»

 

 

1529675

 

 

راکیتیچ با مسی دوستی صمیمانه ای داشت. او در مورد احتمال جدایی مسی از بارسا در پایان فصل گفت:« لئو چندی پیش گفت که در پایان فصل تصمیم گیری خواهد کرد و معتقدم این حق را به دست آورده تا خودش در مورد آینده اش تصمیم گیری کند. لئو باید جایی باشد که قلبش می گوید. جایی که بتواند فوتبالی که می خواهد را بازی کند. مسی باید شاد باشد و خوشبختانه اخیرا در بارسا او را خوشحال می بینم و این در شکل بازی ها و نتیجه گیری بارسا هم مشخص است.»

 

 

دیدگاه‌ها