کد خبر : 1736699 | 21 بهمن 1399 ساعت 19:08 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: 14 پیروزی متوالی؟ نمی دانم چه شد!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی تمرکز تیمش را روی دیدار فردا شب مقابل سوانسی دانست.

گواردیولا: 14 پیروزی متوالی؟ نمی دانم چه شد!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد فوق العاده منچسترسیتی در هفته های اخیر و کسب 14 پیروزی متوالی باعث شد آنها با اقتدار در صدر جدول لیگ برتر قرار گیرند. منچسترسیتی فردا شب در جام حذفی مهمان سوانسی خواهد بود و پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی سیتیزن ها مدعی شد سرخیو آگوئرو هنوز آماده بازگشت به ترکیب این تیم نیست.

 

پپ گواردیولا گفت: "نمی دانم چه اتفاقی افتاد که در 14 بازی متوالی پیروز شدیم. من تنها به بازی بعدی فکر کرده و سعی می کنم تیمم را خوب آماده کنم و هیچ راز دیگری در این رابطه وجود ندارد. هنگامی‌که مغلوب می شویم نیز آرام می مانیم و اکنون نیز شرایط همین است. همیشه به فکر بازی بعدی هستیم و حالا دیدار بعدی ما مقابل سوانزی است.

 

1570470

 

سرخیو آگوئرو 10 الی 15 دقیقه در کنار گروه و بعد از آن جدا از دیگران تمرین کرد. روز به روز شرایط آگوئرو بهتر می شود، اما او هنوز آماده بازی کردن نیست. وقتی مهاجم نوک سنتی نداریم بازیکنان فضای حرکت بیشتری دارند، اما باید خودمان را به محوطه جریمه حریف برسانیم.

 

در دیدار مقابل لیورپول چهار یا پنج بازیکن از سیتی همیشه درون محوطه حاضر بودند، اما شرایط هر مسابقه متفاوت است. هر بازیکنی با ما به سوانسی سفر کند آماده بازی کردن خواهد بود. سه یا چهار بازیکن مصدوم داریم و قرار است از بازیکنان تیم دوم چند بازیکن را در لیست قرار دهیم. می دانم که سوانزی تیمی مستحکم و با قدرت دفاعی بالاست که موقعیت زیادی به حریف نمی دهد و از نظر فیزیکی تیمی قدرتمند است. یک آزمون فوق العاده دشوار پیش روی سیتی خواهد بود و ما باید عملکرد خوبی داشته باشیم."

دیدگاه‌ها