کد خبر : 1736788 | 22 بهمن 1399 ساعت 10:16 | 150.2K بازدید | 0 دیدگاه

درگیری سرمربی اینتر با رییس سابق

حرکت جنجالی کونته بعد از حذف از کوپا ایتالیا

دیدار شب گذشته یوونتوس و اینتر با وجود اینکه در طول بازی گلی به همراه نداشت، اما شاهد درگیری در زمین و خارج از آن بود.

حرکت جنجالی کونته بعد از حذف از کوپا ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، پس از تساوی بدون گل برابر یوونتوس و حذف از کوپا ایتالیا، بسیار عصبانی بود. کونته که در طول بازی مدام به تصمیمات داور اعتراض می کرد، درگیری لفظی کوچکی نیز با لئوناردو بونوچی، بازیکن یووه داشت.

 

یوونتوس در بازی رفت اینتر را 2-1 در سن سیرو شکست داده بود و با تساوی بدون گل در تورین توانست به فینال جام حذفی ایتالیا صعود کند. جایی که باید با برنده دیدار آتالانتا و ناپولی روبه‌رو شود.

 

1571058

 

دیدار شب گذشته یووه و اینتر بسیار پرتنش و پر حرارت برگزار شد و حساسیت و برخوردهای این مسابقه تنها به زمین چمن ورزشگاه محدود نشد.

پس از به صدا درآمدن سوت پایان بازی دوربین ها چهره آندره‌آ آنیلی، مالک باشگاه یوونتوس، را نشان دادند که خطاب به سرمربی اینتر فریاد می زد و با فحاشی از او می خواست که ساکت شود و دهانش را ببندد.

 

1571060

 

سرمربی اینتر در کنفرانس مطبوعاتی پس از این بازی با اشاره به رفتار آنیلی، گفت : "فکر می کنم آنها باید مودب تر باشند. آنها باید بیشتر رفتار ورزشی را در نظر بگیرند و به کسانی که در این ورزش فعالیت می کنند احترام بگذارند."

 

1571066

 

اما پس از این صحبت های کونته، مشخص شد که سرمربی اینتر خودش نیز چندان بی تقصیر نبوده و در راه رفتن به تونل ورزشگاه در بین دو نیمه، به آنیلی و مدیران یووه که روی سکوها حاضر بودند، باحرکت دست توهین کرده است.

درگیری کونته و آنیلی بلافاصله در شبکه های اجتماعی و مخصوصا از سوی کاربران ایتالیایی مورد توجه قرار گرفت و فیلم برخورد این دو نفر ترول شده و بارها با کپشن های مختلف منتشر شد.

 

 

1571076

یکی از کاربران با انتشار ویدیویی از آنیلی در حال فحاشی به کونته توییت کرد: "حرف های رییس بعد از سوت پایان مسابقه به سرمربی حریف. منتظر گیف های این حرکت هستم."

 

 

1571079

دیگری با کوت کردن توییت قبل نوشته: "ایناهاش"

 

 

1571077

کاربر دیگری نوشته" "جوری که بقیه طرفداران کالچیو جنگ لفظی بین آنیلی و کونته را می بینند"

 

 

 

1571078

یکی از هواداران یووه توییت کرده: "بهترین بازیکن زمین... آندره‌آ."

 

 

 

 

1571080

یک هوادار دیگر یوونتوس نیز با انتشار فیلمی از حرکت زشت کونته توییت کرده: "من هیمشه طرفدار او بود تا زمانی که ما را ترک کرد چون فکر می کرد بهتر از ما است. هیچوقت موافق برداشتن ستاره او استادیوم نبودم... الان اما وقت انجام این کار است!!!"

 

 

دیدگاه‌ها