کد خبر : 1736802 | 22 بهمن 1399 ساعت 12:32 | 34.9K بازدید | 0 دیدگاه

"اگر فرصت داشتی بدون مکث شلیک کن"

توصیه مسی به ستاره جدید بارسا

فرانسیسکو ترینکائو، بازیکن جوان بارسلونا، نخستین گل خود در این فصل را برابر رئال بتیس به ثمر رساند و توانست بارسا را به پیروزی برساند.

توصیه مسی به ستاره جدید بارسا

به گزارش "ورزش سه"، جای تعجب نیست که لیونل مسی نقشی پررنگ در نخستین گل این فصل فرانسیسکو ترینکائو برای آبی اناری ها داشت.

ترینکائو یکی از بازیکنان جوانی است که برای نخستین بار با صلاحدید رونالد کومان، سرمربی بارسا، در این فصل در تیم بزرگسالان بارسلونا به میدان رفته اند. اما برخلاف دیگر هم تیمی های جوان تازه کاری مثل پدری که خیلی زود در کنار مسی شروع به درخشیدن کرد، ترینکائو که امید می رفت کریس رونالدوی دیگری باشد، شروعی کند داشت.

اما روز یکشنبه بالاخره در بر پاشنه ای دیگر چرخید و  اوضاع به نفع ترینکائو تغییر کرد... گل دقیقه 87 فرانسیسکو ترینکائو بارسا را برابر رئال بتیس به پیروزی رساند.

 

1571107

 

تنها دقایقی مانده تا پایان بازی با نتیجه 2-2 مسی تصمیم گرفت تا توپ بلندی را به آنتونیو گریزمان برساند که در نزدیکی دروازه بتیس قرار داشت. گریزمان اما نتوانست ارسال مسی را به خوبی کنترل کند و توپ در نهایت به ترینکائو رسید و این بازیکن جوان نیز بدون لحظه ای مکث توپ را به تور دروازه رئال بتیس دوخت و گلی سرنوشت ساز را برای شاگردان کومان به ثمر رساند.

گل ترینکائو کاتالان ها را به یک پیروزی ارزشمند رساند و این بازیکن 21 ساله را تبدیل به قهرمان بارسا کرد. اما دیارو اسپورت گزارش داده است که کاپیتان بارسلونا نقشی پررنگ در افزایش اعتماد به نفس اعجوبه این دیدار داشته است. در این گزارش آمده است که مسی به ترینکائو توصیه کرده "از شر ترس هایش خلاص شود و اگر فرصت دیگری به دست آورد بدون مکث شلیک کند."

 

به رغم خوشحالی از گل غیرمنتظره ای که به ثمر رساند، ترینکائو می گوید که او تنها وظیفه اش را در زمین انجام داده و خوش شانس بوده که فرصت گلزنی را به دست اورده است.

دیدگاه‌ها