کد خبر : 1736818 | 22 بهمن 1399 ساعت 13:40 | 44.4K بازدید | 4 دیدگاه

رئیس دپارتمان داوری و یک داور؛

گزارشی از یک درگیری با ادبیات بد در فدراسیون

دعوای علیرضا سهرابی رئیس دپارتمان داوری و مجیدی سربندی یکی از داوران استان تهران، که روز گذشته اتفاق افتاد، حواشی زیادی را در ساختمان فدراسیون در خیابان سئول ایجاد کرده است.

گزارشی از یک درگیری با ادبیات بد در فدراسیون

 

به گزارش "ورزش سه"، ماجرا از این قرار است که مجید سربندی یکی از داوران استان تهران که هشت هفته است رنگ قضاوت در مسابقات را ندیده، برای اعتراض به چینش‌های سهرابی رئیس دپارتمان داوری به ساختمان فدراسیون می رود، ولی به دلیل اینکه سهرابی در جلسه ای آنلاین حضور داشته، مجبور می شود 2 ساعتی پشت در منتظر بماند.

 

این ماجرا از زبان سربندی داور ملی استان تهران در ادامه بازگو شده است...
مجید سربندی اینطور ماجرا را به "ورزش سه" توضیح می‌دهد:«  ساعت 11 به کمیته داوران فدراسیون فوتبال رفتم. آقای سهرابی جلسه آنلاین داشت، گفت بیرون باشید، تا جلسه‌ای که داریم تمام شود.»
دربندی در مورد چگونگی شروع این درگیری ادامه داد:« بعد از اینکه حدود یک ساعت و نیم منتظر ماندم، در اتاق آقای سهرابی را زدم و گفتم اگر امکان دارد، 2 دقیقه وقت‌تان را بگیرم، ولی ایشان با لحن خیلی بدی شروع به پرخاش و توهین کرد و گفت چرا اینجا آمده‌ای. اصلا بیخود کردی که به اینجا آمدی و ول می‌چرخی.»

 

مجید سربندی در ادامه حرف هایش با اشاره به اینکه از حرف های علیرضا سهرابی و ادبیات به کار گرفته توسط او شوکه شده، توضیحاتش را از سر گرفت و گفت:« من واقعا شوکه شدم. به او گفتم چه طرز حرف زدن است و بهتر است ادب را رعایت کنی. گفتی منتظر باش؛ منتظر ماندم. فقط می‌خواهم بدانم چرا هشت هفته است به من قضاوت نمی‌دهی؟ ادبت رعایت کن، شما خودت گفتی منتظر باش.»
داور ملی استان تهران سپس در مورد پاسخی که از علیرضا سهرابی رئیس دپارتمان داوری که مسئول چینش‌های داوری است، دریافت کرده، افزود:« ایشان گفت عشقم می کشد. من هم در جواب ایشان گفتم که نهایتا 20 روز دیگر اینجا هستید و بهتر است برای خودت با کارهایی که انجام می‌‍دهی، آه و نفرین نخری.»


مجیدی سربندی در ادام به بخش های دیگری از این درگیری لفظی که به درگیری فیزیکی منجر شده، اشاره کرد و گفت:« بعد این اتفاقات او به من گفت که در را ببند و بیرون برو. من هم به او گفتم مگر اینجا را خریدی که بیرون بروم! اینجا بود که از صندلی‌اش بلند شد تا در را ببندد، ولی من پایم را جلوی در گذاشتم. ایشان هم یک دفعه من را هل داد و به دست و سینه من ضربه زد ولی من هیچ کاری نکردم و سعی کردم خودم را کنترل کنم.»
آنطور که مجید دربندی می گوید از اینجا به بعد افراد دیگری برای جلوگیری از ادامه درگیری وارد عمل می شوند. او این ماجراها را اینطور شرح می‌دهد:«  کارمندان ایشان آقایان شاهمرادی و دانیال مرادی در این لحظه وارد شدند و ما را جدا کردند و من را به اتاق خودشان بردند.»


داور ملی استان تهران در گفتگویی که با ما داشت، حرف‌هایش را اینطور خاتمه داد:« آقای شاهمرادی هم گفت لطفا این موضوع را رسانه ای نکن تا کسی در جریان اتفاقاتی که رخ داده، قرار نگیرد. ولی من نمی توانم این موضوع را پنهان کنم و برای اینکه حق خودم و بقیه کسانی که با حضور آقای سهرابی از داوری محروم شده اند را بگیرم، تمام ماجرا را خدمت شما شرح دادم. البته گزارش تمام اتفاقاتی که رخ داد را خدمت آقای نبی (دبیر کل فدراسیون فوتبال) هم شرح دادم که امیدوارم رسیدگی کنند. ایشان قول رسیدگی به من داده و امیدوارم با پیگیری های ایشان در این زمینه عدالت رعایت شود و شاهد فوتبال پاک باشیم.»

دیدگاه‌ها