کد خبر : 1736854 | 22 بهمن 1399 ساعت 16:56 | 33.1K بازدید | 0 دیدگاه

درگیری اینتر و یوونتوس به تونل کشیده شد!

به نظر می رسد درگیری میان ارکان باشگاه یوونتوس و اینتر شدیدتر از این حرف ها بوده است.

درگیری اینتر و یوونتوس به تونل کشیده شد!

به گزارش "ورزش سه"، هر چقدر دیدار دیشب دو تیم یوونتوس و اینتر درون مستطیل سبز کم هیجان بود و موقعیت خیلی زیادی روی دروازه ها خلق نشد، همه چیز روی سکوها و کنار زمین با نهایت جنجال دنبال شده و طرفین حسابی از خجالت یکدیگر درآمده اند. بعد از بازی تصاویری از توهین آنتونیو کونته خطاب به آندره آنیلی منتشر شد، اما ماجرا بزرگ تر از این حرف ها بوده است.

 

1571066

 

نشریه گاتزتا دلااسپورت مدعی شد درگیری طرفین در بین نیمه و در تونل استادیوم آلیانس تورین نیز ادامه یافته و اوریالی و فابیو پاراتیچی، دو مدیر ورزشی تیم های اینتر و یوونتوس نیز وارد عمل شده اند و با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کرده اند. طبق گرارشات پاراتیچی در بین تعطیل به مدیر فنی اینتر در تونل گفت: بهتر است از ما دور شوی، وگرنه تو را کتک خواهم زد."

 

همچنین در این میلان لئوناردو بونوچی نیز از روی نیمکت با آنتونیو کونته درگیر شده و از او خواسته بیشتر به عملکرد داوران احترام بگذارد. البته در نهایت در نیمه دوم فضا آرام تر شد و بازی با تساوی بدون گل به اتمام رسید. در پایان بازی آنتونیو کونته که از اتفاقات رخ داده به شدت عصبانی بود، مدعی شد ارکان باشگاه یوونتوس باید مودب تر بوده و رفتاری ورزشی از خود به نمایش بگذارند.

دیدگاه‌ها