کد خبر : 1736856 | 22 بهمن 1399 ساعت 17:16 | 9.9K بازدید | 0 دیدگاه

هانسی فلیک: به دقت تایگرز را آنالیز کرده ایم

هانسی فلیک مدعی شد بهترین بازیکنان خود را برای دیدار مقابل تایگرز به میدان می فرستد.

هانسی فلیک: به دقت تایگرز را آنالیز کرده ایم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ فردا شب در فینال جام باشگاه های جهان به مصاف تیم مکزیکی تایگرز خواهد رفت و در صورت کسب پیروزی در این دیدار به دومین تیم تاریخ بدل می شود که در یک سال موفق به فتح شش گانه شده است. در نشست خبری این دیدار، هانسی فلیک تاکید کرد عملکرد حریف را به دقت مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است.

 

هانسی فلیک گفت: "ما خوشحالیم که راهی دیدار نهایی شده ایم و این هدف اصلی ما بود. ما بهترین تیم را برای این دیدار راهی میدان خواهیم کرد و سپس به دیدار مقابل آرمینیا بیله فلد فکر می کنیم. می خواهیم تیمی منظم و البته سرحال را به زمین بفرستیم. در این رابطه با خود بازیکنان صحبت خواهیم کرد و خواهیم دید چه اتفاقی رخ می دهد.

 

1571188

 

ما یک تیم آنالیز داریم که عملکرد تیم تایگرز را به دقت مورد تجزیه و تحلیل قرار داده است. ما به همان اندازه که برای بازی های دیگر آماده می شویم برای مسابقه با تایگرز نیز مهیا خواهیم شد و امیدوارم به نتیجه مورد نظر دست یابیم. نتیجه به عملکرد ما هنگام پرس حریف و در اختیار داشتن توپ بستگی دارد.

 

ما در مرحله نیمه نهایی خیلی خوب کار کردیم و من به تیمم اعتماد دارم. ما در خط دفاعی ثبات بیشتری پیدا کردیم و در حال حاضر در سطح خوبی قرار داشته و از آمادگی بالایی برخورداریم. فردا خواهیم دید که چگونه کار خواهیم کرد.

 

عملکرد جمال موسیالا؟ او عضوی از تیم است. صرف نظر از سن و سال، جمال از خصوصیات فوق العاده ای برخوردار است. او هنگام مالکیت توپ و در موقعیت های تک به تک بسیار خوب عمل می کند. اگرچه شاید جمال موسیالا از نظر فیزیکی خیلی قوی به نظر نرسد، اما عملکرد او هنگام بازی بدون توپ نیز مناسب است. قطعا به او نیز فرصت بازی خواهد رسید و شاید در برخی مسابقات فیکس هم باشد."

دیدگاه‌ها