کد خبر : 1736867 | 22 بهمن 1399 ساعت 18:04 | 29.1K بازدید | 1 دیدگاه

عبور از رکورد استثنایی عنایتی؛

ماموریت ویژه جلال حسینی در 39 سالگی

کاپیتان پرسپولیس روزهای آغازین 39 سالگی را در شرایطی پشت سر می‌گذارد، که توانسته بهترین کارنامه دوران فوتبالی‌اش را به ثبت برساند و حالا در آستانه یک رکوردشکنی ویژه قرار دارد.

ماموریت ویژه جلال حسینی در 39 سالگی

به گزارش "ورزش سه" در حالی‌که در سالیان اخیر چهره‌های باتجربه فوتبال ایران از جمله رضا عنایتی و مهدی رجب‌زاده و حتی مهدی رحمتی به حضور در جرگه مربیان و دوری از مستطیل سبز پرداخته‌اند اما سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس همچنان علاقه دارد تا در قلب دفاع تیمش بدرخشد و به فوتبال خود ادامه بدهد؛ البته این روزها حسینی فراتر از قلب دفاع پرسپولیس می‌درخشد و در فاز حمله نیز به کمک تیمش آمده است.

 

چرا که در دو بازی گذشته و 6 امتیاز به دست آمده برای پرسپولیس، هر دو گل منجر به 3 امتیاز را سید جلال حسینی پیش‌تاخته با ضربات سر دیدنی خود زده است تا از حیث گلزنی، بهترین فصل فوتبالی خود را سپری کند و آمار و ارقام‌های متوالی را بشکند. یکی از رکوردهایی که مدافع باتجربه پرسپولیس در این هفته‌ها جا به جا کرده، در کورس آقای گلی پیرمردهای ادوار لیگ برتر بوده است.

 

سید جلال حسینی مسن‌ترین گلزن پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر و پنجمین گلزن مسن در ادوار این بازیهاست؛ کاپیتان سرخ‌پوشان در روز بعد از 39 سالگی مقابل تراکتور موفق به گلزنی شد و پس از آن هم شب گذشته به مس رفسنجان گل زد تا از نظر تعداد گل پس از 39 سالگی تنها رضا عنایتی آقای گل تاریخ لیگ برتر را بالاتر از خود ببیند. غلامرضا عنایتی پس از 39 سالگی 6 گل زد و مهدی رجب‌زاده با 2 گل در کنار سید جلال حسینی قرار دارد.

 

با توجه به آمادگی و درخششی که کاپیتان پرسپولیس در هفته‌های گذشته داشته، بعید نیست او بتواند در هفته‌ها و دیدارهای آتی تیمش به رکورد ویژه عنایتی دست پیدا کند و یک افتخار ویژه دیگر را هم به کارنامه فوتبالی‌اش اضافه کند؛ آن‌هم در شرایطی که او در قامت یک مدافع با دو مهاجم گلزن تاریخ فوتبال ایران در حال رقابت است!

دیدگاه‌ها