کد خبر : 1736878 | 22 بهمن 1399 ساعت 19:28 | 31.9K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: بازی کنیم؟ مگر قهرمان نشده ایم!

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی مدعی شد ممکن است در ادامه فصل همه چیز تغییر بکند.

گواردیولا: بازی کنیم؟ مگر قهرمان نشده ایم!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی با کسب 14 پیروزی متوالی حالا با اقتدار در صدر جدول لیگ برتر قرار داشته و شانس اول کسب عنوان قهرمانی محسوب می شود. اما پپ گواردیولا مثالی از لیورپول زده و مدعی شد یک تیم ممکن است بعد از هفته ها پیروزی به یکباره در چند بازی متوالی شکست بخورد.

 

پپ گواردیولا گفت: "دو یا سه ماه پیش ما هیچ شانسی برای قهرمانی نداشتیم و در تلاش برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا بودیم. ما آماده هستیم، بنابراین شاید دیگر لازم نیست در لیگ برتر بازی کنیم، زیرا از نظر شما همین حالا نیز قهرمان شده ایم. من نمی فهمم که چرا ما باید ابتدا مقابل تاتنهام و بعد از آن برابر اورتون بازی کنیم؟ من این موضوع را درک نمی کنم، زیرا انگار ما همین حالا قهرمان شده ایم.

 

1568983

 

البته من درک می کنم که چرا مردم در این باره صحبت می کنند، اما هیچ چیز همیشگی و کامل نیست. فقط به این دلیل که ما در بازی های اخیر برنده شده ایم نمی توان گفت در مسابقات بعدی نیز پیروز خواهیم شد. ما باید روی بازی بعدی تمرکز کنیم و من همیشه در دوران مربیگری ام تیم هایم اینگونه فکر کرده و صحبت کرده ام و شرایط فعلی نیز متفاوت با قبل نیست.

 

لیورپول همچنان یکی از بهترین تیم هایی است که من در زندگی ام دیده ام. آنها رکوردهایی چون 68 بازی در خانه بدون شکست، قهرمانی با اختلاف زیاد، پیروزی در دقایق پایانی و سه فصل بدون حتی یک شکست خانگی را ثبت کردند. اما شما نمی دانید چرا سه شکست پشت سر هم رخ می دهد. آیا فکر می کنید این اتفاق برای ما نمی افتد؟ این موضوع ممکن است در عرض یک هفته رخ دهد و شما بلافاصله پس از یک دوره بدون شکست، سه یا چهار بازی مغلوب شوید."

دیدگاه‌ها