کد خبر : 1736942 | 23 بهمن 1399 ساعت 09:47 | 20.4K بازدید | 1 دیدگاه

واکنش پوچتینو به احتمال غیبت نیمار برابر بارسا

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن به مصدومیت نیمار در دیدار شب گذشته این تیم برابر کان واکنش نشان داد.

واکنش پوچتینو به احتمال غیبت نیمار برابر بارسا

به گزارش "ورزش سه"، در نیمه دوم بازی شب گذشته پاری سن ژرمن برابر کان نیمار در حالی که احساس درد می کرد زمین مسابقه را ترک کرد؛ موضوعی که باعث شد نگرانی های زیادی در مورد این ستاره برزیلی ایجاد شود. با این حال PSG اکنون باید منتظر آزمایشات پزشکی باقی بماند تا مشخص شود که آیا نیمار می‌تواند در دیدار حساس مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا به میدان برود یا خیر.

 

 

1571342

 

 

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن بعد از بازی شب گذشته تیمش درباره مصدومیت نیمار گفت: " ما فردا با دکتر ملاقات خواهیم کرد و اکنون گفتن چیزی در این مورد دشوار است؛ این که آیا او می تواند هفته آینده مقابل بارسا به میدان برود یا نه؟ برای فهمیدن چیزهای دیگر به زمان و اطلاعات بیشتر در این مورد نیاز است."

 

بسیاری از هواداران پاری سن ژرمن در صفحات مجازی از تصمیم پوچتینو برای بازی گرفتن از نیمار در دیدار نه چندان مهم شب گذشته برابر کان انتقاد کرده‌اند. در واقع آنها معتقد هستند که سرمربی آرژانتینی باید پیش از بازی حساس برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا به ستاره های خود از جمله نیمار استراحت می داد. پوچتینو به این موضوع واکنش کوتاهی نشان داد و گفت: " نیمار امروز برای حضور در میدان شرایطی عالی داشت."

 

 

1571341

دیدگاه‌ها