کد خبر : 1736944 | 23 بهمن 1399 ساعت 10:11 | 12.5K بازدید | 1 دیدگاه

گواردیولا: به کسب ۱۵ برد پیاپی افتخار می کنیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی از کسب پانزدهمین برد پیاپی با این تیم ابراز خوشحالی کرد.

گواردیولا: به کسب ۱۵ برد پیاپی افتخار می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی شب گذشته در دور پنجم جام حذفی انگلیس مهمان سوانسی بود و در یک مسابقه تقریباً آسان موفق شد حریف خود را با نتیجه 3-1 شکست دهد و به مرحله بعدی رقابت های FA Cup صعود کند؛ علاوه بر این پپ گواردیولا نیز به رکورد 15 پیروزی پیاپی با منچسترسیتی دست یافت.

 

 

1571346

 

 

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی بعد از پیروزی تیمش مقابل سوانسی درباره رکورد 15 برد پیاپی تیمش و روند فوق‌العاده شان طی هفته‌های اخیر گفت: " به ثبت رساندن این رکورد فوق العاده یک افتخار برای ما محسوب می‌شود و هرگز نمی توان منکر این قضیه شد. روز خوبی برای ما رقم خورد اما حالا باید به سراغ پیروزی در مسابقه بعدی برویم."

 

در نیمه دوم دیدار شب گذشته سیتی برابر سوانسی، هافبک اسپانیایی یعنی رودری دچار مصدومیت شد و زمین مسابقه را ترک کرد تا پیش از شروع مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا نگرانی‌های زیادی در مورد او ایجاد شود. گواردیولا در مورد وضعیت رودری نیز گفت: " پزشک تیم در مورد مصدومیت او با من صحبتی نکرد اما امیدوار هستم که شرایطش خوب باشد. در ساعات آینده شرایط او مشخص خواهد شد. رودری بازیکن با شخصیت و خوبی محسوب می‌شود. او همیشه عملکرد خوبی ارائه می دهد."

 

 

1571345

دیدگاه‌ها