کد خبر : 1736957 | 23 بهمن 1399 ساعت 11:46 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

جنارو گتوزو:

بازی با یوونتوس آخرین شانس من؟ از باشگاه بپرسید

جنارو گتوزو سرمربی ناپولی به احتمال اخراج بعد از بازی بعدی برابر یوونتوس واکنش نشان داد.

بازی با یوونتوس آخرین شانس من؟ از باشگاه بپرسید

به گزارش "ورزش سه"، طی هفته های گذشته بحث در مورد آینده جنارو گتوزو در ناپولی به اوج خود رسیده است؛ اکثریت رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده اند که رابطه بین او و رئیس باشگاه ناپولی یعنی اورلیو دی لورنتیس شکراب شده است. در واقع این اعتقاد وجود دارد که گتوزو حداکثر تا پایان فصل سرمربی ناپولی باقی خواهد ماند اما بعد از حذف این تیم از کوپا ایتالیا ممکن است تصمیم برکناری سرمربی ایتالیایی زودتر اجرا شود.

 

 

1571376

 

 

بعد از شکست شب گذشته ناپولی برابر آتالانتا و عدم توفیق این تیم در رسیدن به بازی فینال کوپا ایتالیا، گفته می شود که دیدار برابر یوونتوس در سری آ آخرین شانس جنارو گتوزو خواهد بود و در صورت شکست در آن مسابقه، سرمربی ایتالیایی از هدایت ناپلی ها برکنار خواهد شد.

 

 

1571377

 

 

جنارو گتوزو، سرمربی ناپولی در واکنش به این شایعات گفت: " من چیزی در این مورد نمی دانم. شما باید از باشگاه در این باره سوال کنید. کاپیتان کشتی من هستم، وقتی اوضاع بد پیش می رود همه چیز به هزینه کاپیتان تمام می شود. من نمی توانم این را به عنوان آخرین کار یا آخرین چاره تصور کنم. من باید کار کنم و باید بتوانم اعتماد کنم. من یک مربی هستم و وظیفه دارم تا آخرین لحظه تلاش خود را انجام دهم."

دیدگاه‌ها