کد خبر : 1737001 | 23 بهمن 1399 ساعت 14:15 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

جولن لوپپتگی:

قسمت خیلی سخت داستان، رفتن به نوکمپ است

سرمربی سویا با وجود برتری 2-0 تیمش برابر بارسا در بزای رفت نیمه نهایی کوپا دل ری نسبت به صعود تیمش اطمینان ندارد.

قسمت خیلی سخت داستان، رفتن به نوکمپ است

به گزارش "ورزش سه"، بارسا پس از 9 برد متوالی خارج از خانه بالاخره دیشب شکست خورد. آبی اناری ها بازی رفت نیمه نهایی کوپا دل ری را با دو گل به سویا واگذار کردند و سه هفته بعد در نوکمپ باید این نتیجه را برگردانند.

 

 

1571422

 

 

سویا به خصوص در نیمه اول تیم بهتر میدان بود و در نیمه دوم توانست ضمن کنترل حملات بارسا، گل دوم را نیز در دقیقه 87 بزند و تقریبا کار راحت تری برای بازی برگشت داشته باشد. در بارسلونا همچنان به بازی سه هفته بعد خوشبین هستند و جولن لوپتگی سرمربی سویا نیز حاضر نشد صعود تیمش را قطعی بداند.

 

او به خبرنگاران گفت:« ما بازی فوق العاده خوبی را به نمایش گذاشتیم؛ آن هم برابر تیمی بزرگ مثل بارسلونا که روی فرم هم بود. خوب حمله کردیم و در زمان دفاع هم با برنامه بودیم. شانس های گلزنی خوبی داشتیم و شاید می توانستیم بیش از دو گل هم بزنیم؛  ضمن اینکه بارسا هم می توانست به گل برسد.

 در هر صورت برتری دو گله برابر تیمی فوق العاده خوب مثل بارسا ستودنی است. حالا بخش سخت تر داستان یعنی رفتن به نوکمپ باقیمانده است. بازی در این ورزشگاه برابر بارسا هرگز ساده نیست و می دانیم چه چالش دشواری پیش روی مان است.»

 

 

1571313

 

 

لوپتگی ادامه داد:« نیمه نهایی 180 دقیقه ای است و 90 دقیقه اول را ما پیروز شده ایم. تا بازی برگشت سه هفته زمان داریم و در این میان چند بازی خیلی مهم را باید انجام دهیم. ببینیم تا بازی برگشت شرایط دو تیم چطور خواهد بود.»

 

دیدگاه‌ها