کد خبر : 1737024 | 23 بهمن 1399 ساعت 17:55 | 33K بازدید | 2 دیدگاه

مستند کهکشانی ها؛

رئال خاطره‌انگیز زیدان، رونالدو و...

شبکه ESPN از دو هفته دیگر پخش مستند کهکشانی ها را شروع خواهد کرد.

رئال خاطره‌انگیز زیدان، رونالدو و...

به گزارش "ورزش سه"، مستند کهکشانی‌ها که مربوط به دوران حضور فوق  ستاره‌ها در تیم رئال مادرید در اوایل هزاره جدید است به زودی پخش می‌شود.

رئال مادرید از دیرباز محلی برای حضور ستاره‌های فوتبال بوده و در مقطعی تقریبا تمام سوپراستار‌های دنیای فوتبال مانند لوئیس فیگو، ایکر کاسیاس، رائول، روبرتو کارلوس، زین‌الدین زیدان، رونالدو نازاریو و دیوید بکام لباس سفید رئال مادرید را بر تن داشتند.

 

 

1571482

 

 

حضور هم‌زمان این ستاره‌ها طرفداران پرشماری برای رئال مادرید ساخت. به همین دلیل هم ابتدای هزاره جدید دوران بسیار باشکوهی برای هواداران رئال بود.

 

قرار است یک مستند از آن دوران به زودی پخش شود و تیزر آن نیز پخش شده است. در تیزر پخش شده درباره رئال مادرید آن دوران گفته می‌شود:« ما یک رولز رویس داشتیم که روی آن گرد و خاک نشسته بود. پای‌مان را فراتر از محدودیت ها گذاشتیم و بکام را خریدیم.»

در پوستر گالاکتیکو نوشته شده این مستند در 3 قسمت قرار است از شبکه "ESPN"پخش شود. تاریخ اکران هم 24 فوریه (13روز دیگر) قید شده است . حضور ویسنته دل بوسکه(مربی سابق رئال)، فلورنتینو پرز(رئیس) و ستارگان رئال مادرید روی پوستر، از مستندی هیجان انگیز برای فوتبال‌دوستان خبر می‌دهد.

دیدگاه‌ها