کد خبر : 1737036 | 23 بهمن 1399 ساعت 19:43 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

عباس زاده – سایپا؛ به یاد دلنوشته احساسی (عکس)

مهاجم تراکتور خود را برای رویارویی با تیمی آماده می کند که در فصل 97-96 برای کمک به تیم شهرش این تیم را با شرایطی خاص ترک کرد.

 عباس زاده – سایپا؛ به یاد دلنوشته احساسی (عکس)

به گزارش ورزش سه؛ محمد عباس زاده با زدن 7 گل، بهترین گلزن تراکتور در لیگ بیستم است. او با اضافه شدن به جمع سرخ پوشان در فصل جاری، بعد از مدت ها آنها را صاحب یک مهاجم ششدانگ و گلزن کرد و در حال حاضر خود را برای بازی هفته پایانی نیم فصل آماده می کند.

 

عباس زاده که روند گلزنی سریالی اش، خیال تراکتوری ها را از بابت گلزنی راحت کرده بود، در دو بازی اخیر تیمش موفق به گلزنی نشده است. او در تلاش است تا با گلزنی مقابل سایپا در هفته پانزدهم، نیم فصل اول را با گل به پایان برساند. تقابل با سایپا اما یک تقابل بسیار ویژه برای مهاجم تراکتوری ها خواهد بود.

 

عباس زاده که در فصل 97-96 با پیراهن سایپا وارد مسابقات شد، عملکرد خوبی در این تیم داشت و در حالی که با زدن 6 گل بهترین گلزن تیم دایی بود، با توجه به شرایط ویژه تیم نساجی، به یک باره تصمیم به جدایی از سایپا و به بازگشت به تیم شهرش گرفت تا این تیم را بعد از 24 سال برای بازگشت به لیگ برتر همراهی کند.

 

1571498

 

این تصمیم عباس زاده اما با مخالفت علی دایی مواجه شد. سرمربی سایپا که دوست نداشت، تیمش به این راحتی ها چنین مهاجمی را از دست بدهد، شرط جدایی او را خرید یک مهاجم در حد و اندازه های عباس زاده اعلام کرد.

 

در این بهبوهه بود که مهاجم قائمشهری سایپا، پستی را در اینستاگرام خود منتشر کرده و با یک متن احساسی خطاب به علی دایی، از او خواست تا اجازه بازگشتش به نساجی را بدهد؛ اجازه ای که در نهایت داده شد و عباس زاده با حضور در نساجی و درخشش قابل توجه در این تیم، در پایان فصل، جشن صعود به لیگ برتر را با همشهریانش گرفت.

دیدگاه‌ها