کد خبر : 1737042 | 23 بهمن 1399 ساعت 20:09 | 35.8K بازدید | 1 دیدگاه

انتقام جوانی‌هایم را گرفتم؛

اعتراف تکان‌دهنده گاسکویین: به جنازه پدرم حمله کردم

پل گاسکویین، ستاره پرحاشیه سابق فوتبال انگلیس، اعتراف کرده است که وقتی در سال 2018 پدرش را از دست داد، به جنازه پدرش حمله کرده و با ضربات سر و مشت، انتقام گذشته را از او گرفته است.

اعتراف تکان‌دهنده گاسکویین: به جنازه پدرم حمله کردم

به گزارش "ورزش سه"، پل گاسکویین به تازگی فاش کرده است که بلافاصله پس از مرگ پدرش در بیمارستان، با ضربات مشت و کله زدن، بدن بی جان پدرش را مورد ضرب و شتم قرار داده و انتقام بدرفتاری های پدرش در گذشته را از بدن بی جان او گرفته است.

جان گاسکویین در سال 2018 و در اثر ابتلا به سرطان جان خود را از دست داد و پل گاسکویین در مصاحبه ای با پادکست جیمز انگلیش راجع به اینکه چطور کنار نیامدن با مرگ پدرش کار او را به بیمارستان روانی کشانده، صحبت کرده است.

پل گاسکویین 53 ساله گفت: "او وقتی در تخت بیمارستان درگذشت، فقط من کنارش حضور داشتم. من عین دیوانه ها پریدم روی تخت و او را زیر ضربات مشت گرفتم. با سرم و مشت هایم به او می کوبیدم و انتقام آن وقت ها که جوان تر و بچه تر بودم را از او گرفتم. بعد کنارش دراز کشیدم و 45 دقیقه او را بغل کردم."

 

1571509

 

گازا در ادامه گفته است که با پدرش بسیار نزدیک بوده و در دورانی که فوتبال بازی می کرد، او را با خود به سراسر جهان برده است. گاسکویین افزود: "وقتی بازی می کردم دوست داشتم که او را با خودم به سراسر جهان ببرم. در حال حاضر حالم خوب است، به گذشته که نگاه می کنم احساس می کنم اوقات خوبی که با هم داشتیم بیشتر از اوقات بد بود.

فکر کنم برای پدرم حدود 80 ماشین و 18 قایق و خانه خریدم. از همسرم که جدا شدم کلی پول به خانواده ام بخشیدم. خیلی پول خرج خرید خانه های مختلف و خرید و اجاره جاهای مختلف می کردم."

 

از گاسکویین همواره به عنوان یکی از بهترین بازیکنان فوتبال انگلیس یاد می شود و او دوران بازی بسیار پر باری را در نیوکاسل، تاتنهام، لاتزیو و رنجرز پشت سر گذاشت.

 

1571507

 

گاسکویین همچنین راجع به شوخی هایی که با گری لینکر داشته صحبت کرد و گفت" " من می دانستم گری کجا زندگی می کند، بعد از تمرینات من خیلی زود حاضر می شدم و می پریدم توی ماشینم و صاف می راندم تا در خانه او و ماشینم را در جای پارک او می گذاشتم و بعد به لندن پرواز می کردم.

شب را در لندن می ماندم و او نمی توانست ماشین خودش را پارک کند، گری مجبور می شد ماشین خودش را بیرون پارک کند و همیشه جریمه می شد. سرمربی من را صدا کرد و گفت باید بس کنی. لینکر واقعا از اینکه مجبورش می کنی ماشینش را بیرون پارک کند عصبانی است!"

دیدگاه‌ها