کد خبر : 1737056 | 23 بهمن 1399 ساعت 21:54 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

اگر استادیوم پر بود، اصلا متوجه این صحنه‌ها نمی‌شدید؛

بونوچی: درگیری آنیلی و کونته بد بود، اما پیش می‌آید

لئوناردو بونوچی، مدافع باتجربه یووه، می گوید که برخورد بین آنتونیو کونته و آندره‌آ آنیلی بد بود، اما این چیزها در فوتبال اتفاق می افتد.

بونوچی: درگیری آنیلی و کونته بد بود، اما پیش می‌آید

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار برگشت یوونتوس و اینتر در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا که با تساوی 0-0 به پایان رسید و منجر به حذف اینتر شد، آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، در بین دو نیمه حرکت زشتی را با دست رو به مدیران یووه و آندره‌آ آنیلی، مالک این تیم، انجام داده بود. در مقابل آندره‌آ آنیلی نیز پس از پایان بازی کلمات زشتی را خطاب به سرمربی اینتر بر زبان آورد که هر دو این برخوردها شکار دوربین های تلویزیونی شد.

 

1571066

 

بونوچی گفت: "چیز زیادی نمی شود گفت، تصاویر به اندازه کافی واضح هستند. اتفاقی که افتاد بد بود اما من در جایگاهی نیستم که در باره آن قضاوت کنم و بگویم چرا این اتفاق رخ داد.

ما باید الگوی جامعه باشیم اما گاهی در بعضی موقعیت های خاص این کار خیلی سخت می شود.

وقتی بازی می کنی گاهی راجع به شرایط محیطی فکر نمی کنی. تنش می تواند تو را وادار کند کاری متفاوت از آنچه می خواهی را انجام دهی و اتفاق هایی مثل این ممکن است رخ بدهند.

 

این موضوع با خالی بودن ورزشگاه ها نیز تشدید شده چرا که میکروفن ها حالا حتی صدای عطسه بازیکنان را هم ضبط می کنند.

 

ما باید کمتر روی آنچه رخ داده تاکید کنیم، من همه را به چالش می کشم که چنین لحظاتی از تنش و عصبانیت را در محل کار خود، چه زمین فوتبال باشد و چه دفتر کار، نداشته باشند!

ما آدمیزادیم. تلاش می کنیم که الگو باشیم اما گاهی اوقات اوضاع از کنترل ما خارج می شود. اگر استادیوم پر بود، شما اصلا متوجه این صحنه ها نمی شدید، ما باید بیشتر مراقب باشیم، اما این چیز جدیدی نیست."

دیدگاه‌ها