کد خبر : 1737108 | 24 بهمن 1399 ساعت 12:11 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

ستون تازه ورزش سه؛برگی از تاریخ

علی کفاشیان؛همان‌جا که باید می‌بود(عکس)

این روزها جدال انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال حساس تر ازمعرفی قهرمان نیم فصل لیگ برتر شده است.

علی کفاشیان؛همان‌جا که باید می‌بود(عکس)

به گزارش "ورزش سه "،این روزها اهالی فوتبال در اوج مسابقات لیگ برتر و انتخاب قهرمان نیم فصل ، توجه شان بیشتر به انتخابات فدراسیون فوتبال و انتخاب رئیس آن معطوف است . فدراسیونی که در اواخر و اوایل دهه 80و 90 در اختیار متخصص رشته دو و میدانی بود و علی کفاشیان بر آن ریاست می کرد و الان نگاهی به گذشته نشان می دهد عملکرد بدی هم نداشت .

 

علی کفاشیان که به گفته خودش در سال 86و در زمان انتخابات فدراسیون رقیب علی آبادی بود و با توجه به کنار کشیدن علی آبادی به اجبار به ریاست مهمترین فدراسیون ورزشی ایران رسید و هشت سال بر مسند آن تکیه زد و در این سالها نفر اول فوتبال ایران بود.

 

1571688


مصاحبه او در بهمن 63 ودر 30سالگی به عنوان رئیس فدراسیون دو و میدانی با چهره ای جدی و موهای سپید نشده نشان می دهد او در حوزه مدیریت سابقه ای طولانی دارد،هر چند چهره جدی او به مرور زمان با خنده هاش در تصاویر ضبط شده تلویزیونی و عکاسان عوض شده است.


کفاشیان که از قهرمانان سابق دو و میدانی بود پس از تجربه ریاست این فدراسیون در جوانی با توجه به سوابقش در بانک مرکزی به سمت معاون رئیس سابق سازمان تربیت بدنی انتخاب شد. او که در سابقه مدیریتی خود دبیر کل کمیته ملی المپیک را هم در کارنامه دارد در زمان ریاست علی آبادی بر سازمان تربیت بدنی چهره موجهی برای مدیریت فدراسیون فوتبال شناخته شد و سال 86 حکمرانی قهرمان بلند قامت دو و میدانی کار با سابقه مدیریتی فراوان  بر ریاست فدراسیون فوتبال به مدت هشت سال آغاز شد.

دیدگاه‌ها