کد خبر : 1737114 | 24 بهمن 1399 ساعت 12:12 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

سفر مجلل به دلیل ابتلا به کرونا!

بازگشت توماس مولر به آلمان با جت خصوصی

توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، که با مثبت شدن تست کرونایش درست قبل از برگزاری دیدار فینال جام باشگاه های جهان، از شرکت در مسابقه و جشن قهرمانی بازماند، حداقل توانست سفری مجلل به وطن داشته باشد!

 بازگشت توماس مولر به آلمان با جت خصوصی

به گزارش "ورزش سه"، درست است که ابتلای توماس مولر به کرونا هیچ جنبه مثبتی ندارد، اما اینکه قطر اصراری نداشت که ستاره بایرن را تا پایان دوران قرنطینه اش در این کشور نگه دارد و او توانست با یک جت خصوصی بسیار لوکس و مجلل به آلمان بازگردد، شاید اندکی بتواند آلام او را التیام بخشد.

 

مولر پس از ابتلا به ویروس کرونا نتوانست در پیروزی 1-0 هم تیمی هایش در فینال جام باشگاه های جهان برابر تیگرس مکزیک حاضر باشد و جشن قهرمانی را نیز از دست داد. او که به دور از هم تیمی های خود قرنطینه شده بود، مجبور شد حتی در هتلی جداگانه اقامت کند. مولر احتمالا دو بازی آینده بایرن برابر آرمینیا بیله‌فلد و اینتراخت فرانکفورت را از دست خواهد داد و ممکن است در دیدار رفت بایرن برابر لاتزیو در چمپیونزلیگ نیز غایب باشد.

 

1571695

 

اما اگر از آن مدل آدم هایی باشید که همیشه نیمه پر لیوان را در نظر می گیرید، شنیدن این نکته که مولر حداقل توانست سفری لذت‌بخش و بسیار لوکس به آلمان داشته باشد، شما را خوشحال خواهد کرد.

 

مولر با توجه به اینکه قوانین قطر او را مجبور به اقامت تا زمان بهبود از کرونا نمی کرد، شب گذشته و با یک جت خصوصی هم زمان با بازگشت تیم بایرن مونیخ، به آلمان پرواز کرد.

مولر بلافاصله پس از رسیدن به آلمان باید در منزل خود قرنطینه شود. در باواریا، طول مدت قرنطینه حداقل 10 روز است. اگر تست کرونای او پس از 10 روز منفی شود، قرنطینه مولر به پایان خواهد رسید و ممکن است به بازی با لاتزیو برسد.

دیدگاه‌ها