کد خبر : 1737121 | 24 بهمن 1399 ساعت 12:56 | 21.2K بازدید | 1 دیدگاه

پدر نیمار هم وارد ماجرا شد؛

نیمار به خاطر امثال تو گریه می‌کند

پس از حوادث دیدار PSG برابر کان که منجر به مصدومیت نیمار و دوری چهار هفته ای این ستاره برزیلی از میادین شد، اظهارات سرمربی کان، با واکنش نیمار و پدرش روبه‌رو شده است.

 نیمار به خاطر امثال تو گریه می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، پدر نیمار در پستی اینستاگرامی پیامی پر احساس در حمایت از پسرش و خطاب به سرمربی کان منتشر کرده است.

نیمار در این بازی که در چارچوب جام حذفی فرانسه برگزار می شد و با پیروزی 1-0 پاری سن ژرمن به پایان رسید، بارها مورد خطا قرار گرفت و در نهایت به دلیل مصدومیت در حالی که از درد به خود می پیچید از بازی بیرون رفت.

نیمار بازی رفت برابر بارسا در چمپیونزلیگ که هفته آینده برگزار خواهد شد را از دست داده است و ممکن است در بازی برگشت دو تیم نیز غایب باشد.

 

نیمار پس از مشخص شدن شدت مصدومیتش، در پستی در اینستاگرام نوشت: "غم بزرگی است، درد همیشگی است و گریه مداوم است."

 

سرمربی کان پس از پایان بازی در رابطه با مصدومیتی که برای نیمار رخ داد گفت: "شاید ما هم دوست داشتیم به خاطر آن صحنه ای که استیو یاگو کارت زرد گرفت، یک پنالتی اعلام شود.

به نظر من که آن یک خطای پنالتی بود. اما من بابت این موضوع گریه نمی کنم، گریه کردن را به نیمار واگذار می کنم!"

 

1571703

 

پدر نیمار در پاسخ به این سخنان سرمربی کان در اینستاگرام خود نوشت: "درست است. پسر من مجبور است اشک بریزد اما نه به خاطر دلایلی که تو فکر می کنی.

به نظر من او باید به خاطر وجود سرمربیانی مانند تو، داورانی در آن سطح، لیگ هایی سهل انگار و بی احتیاط، داوران مغرض و ترسوهایی که در این ورزش حضور دارند، اشک بریزد. بله او باید گریه کند...

اما از طریق گریه های ما و او، جادوی فوتبال یک شب دیگر نیز ادامه خواهد داشت و پس از آن او بار دیگر برمی خیزد، مانند همیشه، تا دوباره پیروز شود."

دیدگاه‌ها