کد خبر : 1737148 | 24 بهمن 1399 ساعت 14:44 | 36.7K بازدید | 2 دیدگاه

خاویر کلمنته:

6گانه بارسا و بایرن؟ با هت تریک رئال قابل قیاس نیست

مربی سابق تیم ملی اسپانیا معتقد است کسب سه قهرمانی متوالی رئال در لیگ قهرمانان مهمتر از کسب ششگانه بارسلونا و بایرن است.

6گانه بارسا و بایرن؟ با هت تریک رئال قابل قیاس نیست

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بایرن مونیخ توانست با پیروزی بر تیگرس مکزیک در فینال جام جهانی باشگاه ها، فصل رویایی خود را تکمیل کرده و فاتح تمام عناوین ممکن شود.

بایرن پیش از این توانسته بود قهرمان بوندسلیگا، جام حذفی آلمان، لیگ قهرمانان و سوپرکاپ آلمان و اروپا شود. به این ترتیب حالا بایرن هم مثل بارسلونای سال 2009 برنده شش گانه شده است.

 

1571639

 

1571742

 

خاویر کلمنته مربی سابق تیم ملی اسپانیا در مصاحبه با رادیو مارکا گفت:« شش گانه بارسا و بایرن البته که کار دشواری است و یک افتخار بزرگ محسوب می شود ولی بیایید واقع بین باشیم. معتقدم هت تریک رئال مادرید بین سال های 2016 تا 2018 در لیگ قهرمانان، کار به مراتب دشوارتری بود. در واقع رئال صاحب سه عنوان بسیار مهم و با ارزش در سه سال متوالی شد ولی بارسا و بایرن در شش گانه تنها یک جام خیلی مهم یعنی لیگ قهرمانان را کسب کردند.»

 

 

1571741

 

 

کلمنته در مورد رقابت قهرمانی لالیگا گفتاتلتیکو با فاصله ای خوب صدرنشین است ولی این تیم قطعا در ادامه، تساوی و شکست هایی دیگر را تجربه خواهد کرد. رئال و بارسا هم به همچنین. در این میان سویا می تواند چراغ خاموش پیش برود؛ هرچند مطمئن نیستم جولن لوپتگی(مربی) ابزار لازم برای ماندن در کورس قهرمانی را داشته باشد.»

دیدگاه‌ها