کد خبر : 1737150 | 24 بهمن 1399 ساعت 14:44 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

مطمئنا بازی خوبی از کار درخواهد آمد؛

اخباری: با هر تیمی بازی داشته باشیم، باید ببریم

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز می گوید که هر طور شده این تیم باید با سه امتیاز از مصاف با نفت آبادان خارج شود.

اخباری: با هر تیمی بازی داشته باشیم، باید ببریم

به گزارش "ورزش سه"، سعید اخباری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در کنفرانس خبری پیش از مصاف با صنعت نفت آبادان اینطور حرف هایش را در رابطه با این بازی آغاز کرد و گفت: با یک تیم بسیار شایسته که تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه هستند، بازی داریم. در راس این تیم هم آقای پورموسوی است که سه سال افتخار شاگردی ایشان را داشته ایم. نفت آبادان و آقا سید شایسته جایگاهی که دارند، هستند ولی فردا یک بازی حساس برای ما است و بازیکنان می دانند که سه امتیازش از نان شب هم برای ما واجب تر است.


او ادامه داد: علی رغم بازیکنان غیبی که داریم، فردا محکوم به کسب سه امتیاز هستیم. امیدوارم یک بازی خوب و جوانمردانه را ببینیم که همراه با پیروزی برای تیم ماشین سازی باشد.


از اخباری در مورد شرایط تیم آبادانی پرسیده شد و او در این مورد گفت: تیم آبادان در تمام خطوط خوب است. همیشه آقا سید جوانان خوبی رو می کند و امسال هم همینطور است. روی نقاط قوت و ضعف تیم کار کرده ایم. هر دو تیم فوتبال خوبی بازی می کنند. مطمئنا بازی خوبی از کار درخواهد آمد. ما هم برنامه هایی داریم. البته مصدوم و محرومانی نیز داریم، با تعدادی سرماخورده. الان شرایط ما طوری است که فرقی نمی کند با چه تیمی بازی داریم و با غیرت بچه ها به دنبال سه امتیاز و بردن هستیم.

 

دیدگاه‌ها