کد خبر : 1737179 | 24 بهمن 1399 ساعت 17:23 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی تیگرس:

بایرن شایسته قهرمانی بود؛ منصفانه پیروز شدند

سرمربری تیگرس معتقد است بایرن با شایستگی توانست قهرمان جام جهانی باشگاه ها شود.

بایرن شایسته قهرمانی بود؛ منصفانه پیروز شدند

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تک گل بنجامین پاوارد برابر تیگرس مکزیک در فینال جام جهانی باشگاه ها، آخرین جام از شش‌گانه باواریایی ها را برای بایرن مونیخ به ارمغان آورد. با قهرمانی در جام قهرمانی باشگاه های جهان، بایرن مونیخ ظرف کمتر از 9 ماه گذشته در بوندسلیگا، دو جام حذفی و سوپرکاپ آلمان، چمپیونزلیگ، سوپرکاپ اروپا و جام قهرمانی باشگاه های جهان قهرمان شده است.

 

 

1571778

 

 

ریکاردو فِرِتی سرمربی تیم تیگرس مکزیک در پی شکست شاگردانش مقابل بایرن مونیخ گفت:« حقیقت این است که رسیدن ما به فینال این رقابت‌ها نشان از این است که ما کارهای خوبی انجام دادیم. در این بازی مقابل تیم فوق‌العاده‌ای قرار گرفتیم و سعی کردیم بازی خودمان را به نمایش بگذاریم، اما بایرن مونیخ تیم برتر بود. بایرن شایسته این قهرمانی بود و به آنها تبریک می‌گویم.»

 

 

1571590

 

 

مربی تیگرس ادامه داد:« ما در لاک دفاعی فرو نرفتیم و سعی کردیم به سمت دروازه تیمی حمله کنیم که عالی دفاع می‌کرد. از تلاش بازیکنانم رضایت دارم. اگر می‌خواهیم به سطح تیم‌هایی همچون بایرن مونیخ برسیم، باید به تلاش و پیشرفت‌مان ادامه دهیم تا شاید دفعه بعد ما شایسته قهرمانی در این رقابت‌ها باشیم.»


تیگرس مکزیک اولین تیم از منطقه آمریکای شمالی (کنکاکاف) بود که به دیدار فینال جام جهانی باشگاه‌ها رسید و با قبول شکست مقابل باواریایی‌ها از تاریخ‌سازی بازماند.

دیدگاه‌ها