کد خبر : 1737232 | 25 بهمن 1399 ساعت 08:08 | 26.3K بازدید | 1 دیدگاه

قایدی و آخرین فرصت در ماه بهمن

مهدی قایدی فوروارد استقلال در ماه بهمن موفق به گلزنی نشده و حالا آخرین فرصت او فرا رسیده است

قایدی و آخرین فرصت در ماه بهمن 

به گزارش "ورزش سه "،مهدی قایدی که لیگ  فصل گذشته را به  عنوان ارزشمندترین بازیکن با 10گل زده و هشت پاس گل به پایان برد لیگ بیستم را خوب شروع نکرد.


فایدی در لیگ بیستم تا 10دی ماه موفق به گلزنی نشد وهواداران استقلال را نگران کرده بود .او  از بازی با گل گهر در سیرجان شروع به گلزنی کرد و در چهار دیدار پیاپی در ماه دی موفق شد برابر گل گهر،آلمینیوم اراک ،پرسپولیس و تراکتور سازی گل دوم آبی ها را به ثمر برساند.


استقلال در این چهار بازی 10امتیاز کسب کرد و به صدر جدول رسید.


مهدی قایدی که دو گل از چهار گلش را با پای  چپ به ثمر رسانده است در دیدارهای استقلال در ماه بهمن تاکنون موفق به گلزنی نشده است.


نبرد فردای استقلال برابر سپاهان آخرین فرصت مهاجم ریز نقش استقلال برای زدن گل در ماه بهمن است و می تواند حسن ختام خوبی برای شماره 10استقلال باشد.


باید دید مهدی قایدی که در غیاب دیاباته امید اول هواداران استقلال در فاز هجومی است می تواند پنجمین گل فصل خود را در اصفهان به سپاهان بزند و همچون دیدار رفت فصل قبل موفق به گلزنی در ورزشگاه نقش جهان خواهد شد .


گلزنی قایدی  در  جلوی دیدگان اسکوچیچ شاید ارزش های زیادی برای این فوروارد خوش تکنیک و با آتیه داشته باشد و قایدی نمی خواهد این فرصت گرانبها را از دست بدهد.

دیدگاه‌ها