کد خبر : 1737250 | 25 بهمن 1399 ساعت 10:08 | 28.8K بازدید | 1 دیدگاه

نویدکیا به دنبال صدر جدول در ورزشگاه خانگی؛ 

ترکیب احتمالی طلایی پوشان اصفهانی مقابل استقلال

سپاهان با یک پیروزی شیرین به آخرین دیدار فصل رسیده و به نظر نمی رسد که محرم نویدکیا به دنبال ایجاد تغییرات آنچنانی در ترکیب تیمش باشد.

ترکیب احتمالی طلایی پوشان اصفهانی مقابل استقلال 

به گزارش "ورزش سه"، در بازی های گذشته طلایی پوشان اصفهانی با ترکیب پیام نیازمند در پست دروازه به بازی ها وارد شده اند و در قلب خط دفاعی این تیم هم پس از محرومیت گولسیانی، فرصت به عزت پورقاز و محمد نژادمهدی رسیده است؛ هر چند مهدی زاده هم شانس حضور در ترکیب اصلی را دارد و ممکن است به جای یکی از دو مدافعی که نام بردیم در ترکیب اصلی قرار بگیرد. 
حضور در دفاع چپ و راست در دو سه بازی گذشته به دانیال اسماعیلی فر  و امید نورافکن رسیده  و به نظر نمی رسد پس از کسب پیروزی شیرین 3 بر 1 در دربی اصفهان، در دیدار برابر استقلال شاهد تغییری در ترکیب 4 نفره طلایی پوشان باشیم.

 

محمد کریمی، جلال الدین علی محمدی و سروش رفیعی سه بازیکن اصلی سپاهان در دیدار برابر ذوب آهن بوده اند و انتظار بر این است که همین نفرات در سیستم 3-3-4 مورد نظر محرم نویدکیا در مقابل استقلال نیز شانس حضور در ترکیب اصلی را پیدا کنند.


استنلی کی روش را باید سرشناس ترین غایب تیم در کنار شایان مصلح دانست که مانند این بازیکن به دلیل مصدومیت شانس حضور در مقابل استقلال را ندارد و با این وصف محمد محبی به عنوان وینگر چپ، محمدرضا حسینی به عنوان وینگر راست و سجاد شهباززاده در پست مهاجم هدف تیم بازی خواهند کرد؛ مثلثی که می توانند روز سختی را برای شاگردان محمود فکری در ورزشگاه نقش جهان رقم بزنند.

 

1569664

 

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال: 
پیام نیازمند- امید نورافکن، عزت پورقاز، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی فر، محمد کریمی، جلال علی محمدی، سروش رفیعی، محمد محبی، محمدرضا حسینی و سجاد شهباززاده.

 

استقلال در پایان هفته چهاردهم ٢۶ امتیازی و صدرنشین است و سپاهان با ٢۵ امتیاز سایه به سایه این تیم برای گرفتن صدر حرکت می کند و در صورت کسب سه امتیاز بازی امروز، این اتفاق مهم رخ می دهد.

دیدگاه‌ها