کد خبر : 1737252 | 25 بهمن 1399 ساعت 10:13 | 9.4K بازدید | 1 دیدگاه

هشدار نوید کیا؛ زیاد گل خوردن ها خوب نیست

دیدار سپاهان – استقلال امروز در حالی در استادیوم نقش جهان برگزار می شود که تیم اصفهانی با 23 گل زده بهترین خط حمله بازی ها را در اختیار دارد.

هشدار نوید کیا؛ زیاد گل خوردن ها خوب نیست 

به گزارش "ورزش سه"، در آنسوی میدان اما استقلال در فاز دفاعی بهترین عملکرد را بعد از پرسپولیس داشته است. با 9 گل خورده در 14 بازی. به نوعی می شود گفت این بازی تقابل بهترین خط حمله با یکی از بهترین خط دفاعی بازی هاست. 

 

هشدار محرم نوید کیا به تیمش پیش از دیدار با استقلال به نظر می رسد اندکی شرایط دفاعی تیمی سپاهان را بهتر کرده است؛ دفاع تیمی که آسیب پذیر نشان داده و زیر سایه گلزنی های سپاهان و هم چنین امتیازاتی که این تیم به دست آورده گم شده است. بعد از بازی با شهر خودرو که با شکست 3-1 سپاهان همراه بود محرم نوید کیا به تیمش متذکر شد اصلا چهره خوبی ندارد تیمی که می خواهد برای قهرمانی مبارزه کند در 13 بازی 17 گل بخورد. این حربه در دربی اصفهان جواب داد و سپاهان در برابر گل هایی که به تیم حریف زد تنها یک بار گل خورد که گل تیم حریف هم روی شوت از راه دور زیبا به ثمر رسید که از دست هیچ دروازه بانی کاری ساخته نبود. 

 

دفاع تیمی سپاهان در دیدار با ذوب آهن به مراتب بهتر از بازی با شهر خودرو بود. به خصوص که این تیم بعد از زدن گل برتری به ذوب آهن و در دقایقی که حریف برای جبران گل خورده دوم تلاش می کرد به خوبی بازی را اداره کرد. در مصاف با استقلال هم تلنگر محرم نوید کیا به همراه سپاهانی ها خواهد بود. زیاد گل زدن های سپاهان به جا و قابل تحسین است اما زیاد گل خوردن ها هم جای نقد دارد و این حتی شاید موجب تغییر شیوه بازی سپاهان در برابر استقلال شود. سخت گیری در دفاع و بازگشت به دفاع بعد از – از دست دادن توپ در حمله. باید منتظر ماند و دید که آیا سپاهان امروز و در فاز دفاعی نمره قابل قبولی در برابر استقلال خواهد گرفته یا نه؟

دیدگاه‌ها