کد خبر : 1737255 | 25 بهمن 1399 ساعت 10:16 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه دیدار با ناپولی؛

پیرلو: برای گتوزو متاسفم اما من هم مشکلات خودم را دارم

یوونتوس امشب در سری آ میهمان ناپولی است و آندره‌آ پیرلو، سرمربی این تیم، راجع به بیانکونری و بازی پیش رو صحبت کرده است.

پیرلو: برای گتوزو متاسفم اما من هم مشکلات خودم را دارم

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس چندی پیش در سوپرکاپ ناپولی را شکست داد و امشب نیز دوباره به مصاف این تیم خواهد رفت.

پیرلو در کنفرانس خبری قبل از مسابقه گفت: "ما قبلا با آنها در سوپرکاپ بازی کرده ایم و حالا روی خودمان تمرکز داریم. داریم پیشرفت می کنیم. ما برابر اینتر باخته بودیم و بعد خوشبختانه به بازی برگشتیم و فینال را بردیم. تیم سطح خود را بالاتر برده و متوجه اشتباه خودش شده. ما مسیر مناسبی را آغاز کردیم و می دانستیم برای پیشرفت در سطح تاکتیکی نیاز به زمان داریم.

به خودمان نگاه می کنیم، می خواهیم بازی ها را ببریم و تمام امتیازات ممکن را بگیریم. می خواهیم در ناپل به خاطر خودمان پیروز شویم و کاری به آنها نداریم. اما روی تیم هایی که از ما بالاتر هستند تمرکز کرده ایم."

 

1571849

 

گنارو گتوزو، سرمربی ناپولی، که در زمان بازی همیشه با پیرلو رفاقت نزدیکی داشت، در صورت باخت دوباره برابر یووه در خطر از دست دادن شغل خود در ناپولی است.

 

پیرلو در این باره گفت: "این بخشی از شغل ما است. ما می خواهیم بهترین تلاش خود را بکنیم، هر بازی مهم است و ممکن است لحظات سختی برای هر کدام از ما رقم بخورد، اما من مشکی با این موضوع ندارم. برای رینو (گتوزو) متاسفم اما من هم مشکلات خودم را دارم. ما می خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم و تلاش می کنیم در همه بازی ها پیروز شویم."

دیدگاه‌ها