کد خبر : 1737277 | 25 بهمن 1399 ساعت 11:17 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

پس از قهرمانی در سودآمه‌ریکانا؛

هرنان کرسپو سرمربی سائوپائولو شد

هرنان کرسپو، ستاره سابق فوتبال آرژانتین، پس از قهرمانی تاریخی در سود آمه‌ریکانا با تیم دیفنسای آرژانتین، سرمربی سائوپائولو شد.

هرنان کرسپو سرمربی سائوپائولو شد

به گزارش"ورزش سه"، پس از موفقیت هرنان کرسپو در به قهرمانی رساندن تیم ضعیف دیفنسا در سودامریکانا، انتظار می رفت که او خیلی زود هدایت تیم های بزرگتری را بر عهده بگیرد.

اما این اتفاق خیلی زودتر از آنچه انتظارش می رفت رخ داد و تیم برزیلی سائوپائولو اعلام کرد که با این سرمربی 45 ساله به توافق رسیده است. روز جمعه اعلام شد که کرسپو با قراردادی دو ساله به سائوپائولو پیوسته است.

 

مهاجم گلزن سابق میلان و اینتر حالا تبدیل به سرمربی‌ای شده که بابت دستاوردهایش در تیم دیفنسا، فلسفه ای که دارد، تفکرات تاکتیکی و استراتژی های مدیریتی اش بسیار تحسین شده است.

موفقیت او در آرژانتین باعث شد که کرسپو در چشم جهانیان بدرخشد و سائوپائولا نمی خواست که اجازه دهد چنین فرصتی از چنگش در برود.

 

1571917

 

کرسپو اکنون هدایت تیمی بسیار قدرتمندتر از تیم سابق خود را بر عهده دارد. سائوپائولو بازیکنان جوان و با استعداد بسیاری همچون ایگور گومز و گابریل سرا را در کنار بازیکنان باتجربه ای چون لوچیانو و رینالدو در ترکیب دارد. از هرنان کرسپو انتظار می رود که بدون اما و اگر جام قهرمانی در لیگ برزیل را برای این تیم به ارمغان بیاورد. سائوپائولو آخرین بار در سال 2008 قهرمان لیگ شده و در سه فصل گذشته در رده های چهارم تا ششم به کار خود پایان داده است.

دیدگاه‌ها