کد خبر : 1737283 | 25 بهمن 1399 ساعت 12:55 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه بازی با لسترسیتی؛

کلوپ: کاباک و دیویس قدم‌های بزرگی برداشته اند

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، با تمجید از دو مدافع تازه وارد این تیم اشاره کرد که ممکن است یکی از آنها یا حتی هر دو در بازی امروز لیورپول برابر لستر به میدان بروند.

کلوپ: کاباک و دیویس قدم‌های بزرگی برداشته اند

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ می گوید اوزان کاباک و بن دیویس در روزهای اخیر قدم های بزرگی برداشته اند و می توانند در بازی امروز لیورپول برابر لستر اولین بازی خود را برای این تیم انجام دهند.

 

این دو مدافع در آخرین ساعات پنجره نقل و انتقالات زمستانی با لیورپول قرارداد امضا کردند و به این ترتیب کلوپ با توجه به مصدومیت بسیاری از بازیکنان لیورپول، می تواند از این دو در ترکیب تیم استفاده کند و اندکی اوضاع خط دفاع خود را سامان دهد.

 

ویرژیل فن دایک، جو گومز و جوئل ماتیپ مصدومانی هستند که در طولانی مدت از ترکیب لیورپول دور خواهند بود و فابینیو نیز بازی امروز این تیم برابر لستر را از دست خواهد داد.

 

1571938

 

کلوپ درباره دو بازیکن تازه وارد لیورپول گفت: "آنها خودشان را به سمت هر چیزی که در مقابلشان قرار بگیرد پرتاب می کنند که این واقعا کاری است که هر مدافعی باید انجام دهد. بن و اوزان هر دو انسان هایی خونسرد و آرام هستند و قصد دارند که تا جایی که ممکن است یاد بگیرند و اخلاق بسیار خوبی دارند. آنها در مسیر تطبیق با شیوه بازی ما قدم های بزرگی برداشته اند. این واقعا مهم است.

 

ما هنوز یک راه و روش مشخص برای دفاع داریم که مهم است. اگر هر دوی آنها در زمین باشند، هنوز 9 بازیکن دیگر داریم که به بازی که قبلا انجام می دادیم عادت دارند. اگر دو بازیکن کار کاملا متفاوتی انجام دهند این باعث می شود که در موقعیت عجیبی قرار بگیریم. تا اینجا که همه چیز خوب بوده. حالا باید تصمیم بگیریم. باید دوباره به خاطر فابینیو ترکیب را عوض کنیم و خواهیم دید که چه راه حلی را انتخاب می‌کنیم."

دیدگاه‌ها