کد خبر : 1737289 | 25 بهمن 1399 ساعت 13:38 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

بیست و پنجمین جدال گواردیولا و مورینیو؛

پپ: من و ژوزه هنوز همانیم که در سال 2009 بودیم

دیدار امروز منچسترسیتی و تاتنهام، بیست و پنجمین جدال پپ گواردیولا و ژوزه مورینیو روی نیمکت است و گواردیولا معتقد است که آنها از نخستین مسابقه شان با یکدیگر تاکنون، تغییر چندانی نکرده اند.

پپ: من و ژوزه هنوز همانیم که در سال 2009 بودیم

به گزارش "ورزش سه"، رقابت گواردیولا و مورینیو از زمانی شروع شد که گواردیولا هدایت بارسلونا را به عهده داشت و مورینیو نیز سرمربی اینتر بود. این رقابت وقتی که مورینیو به عنوان سرمربی رئال مادرید منصوب شد و به لالیگا آمد، شدیدتر هم شد. در سال های اخیر اما رقابت بین این دو دیگر آن شر و شور اولیه را ندارد، هر چند گواردیولا همچنان شباهت هایی بین جدال های فعلی و نبردهای گذشته شان می بیند.

 

1571948

 

پپ گواردیولا در این باره گفت: "ما تقریبا همان جوری هستیم که قبلا در سال 2009 بودیم. این به آن معنا است که ما سال ها است که داریم کار می کنیم و این برای هر دوی ما خوب است. ما مشغول انجام کاری هستیم که دوستش داریم و آنها رقبای خوبی هستند."

 

منچسترسیتی در 15 بازی اخیر خود پیروز شده و در 22 بازی اخیر بدون شکست بوده. آخرین شکست سیتی در واقع در 21 نوامبر برابر تاتنهام رقم خورد، جای که شاگردان ژوزه مورینیو 2-0 سیتیزن ها را در شمال لندن شکست دادند. گواردیولا می داند که سیتی باید بسیار بهتر از نمایشی که آن روز داشت، بازی کند.

 

1571950

 

گواردیولا افزود: "ما باختیم چون آنها بهتر بودند. آنها در خیلی از وجوه از ما بهتر بودند. تاتنهام توانایی و کیفیتی را از خود نشان داد که از توانایی و کیفیت ما بهتر بود و به همین دلیل بود که ما را شکست دادند. آنها تیمی قدرتمند هستند و باید این بار بهتر کار کنیم تا بتوانیم آنها را شکست دهیم."

دیدگاه‌ها