کد خبر : 1737309 | 25 بهمن 1399 ساعت 15:29 | 34K بازدید | 0 دیدگاه

برای گرت آرزوی موفقیت می کنم

واکنش زیدان به مصاحبه جنجالی مورینیو علیه بیل

یکی از پرسش های خبرنگاران از زین الدین زیدان در کنفرانس خبری بازی با والنسیا، در مورد تنش بین ژوزه مورینیو و گرت بیل بود.

واکنش زیدان به مصاحبه جنجالی مورینیو علیه بیل

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فردا در خانه به مصاف والنسیا خواهد رفت. یک دیدار انتقامی چرا که در بازی رفت والنسیا 4-1 موفق به پیروزی شد.

رئال پس از دو برد متوالی برابر اوئسکا و ختافه حالا با روحیه تر است و به چیزی جز کسب سه امتیاز و تعقیب اتلتیکو فکر نمی کند.

 

 

1570573

 

 

زین الدین زیدان سرمربی رئال در مورد بازی برابر والنسیا گفت:« می خواهیم به روند بردهای مان ادامه دهیم. تیم را دارای انرژی مثبت و خوبی می بینم. فردا بازی مناسبی برای اثبات دوباره مان است و اینکه نشان دهیم در حال پیشرفتیم. بازیکنان را با انگیزه و مشتاق می بینم و خیلی خوب تمرین کرده اند.»

 

وضعیت بازیکنان جوان:« قطعا یک تعدادی را در حد ماندن در فهرست می بینم. این از مزیت های آکادمی باشگاه است که همیشه نیروهای پشتیبان خوبی در اختیارمان می گذارد. برخی نیز باید قرضی به باشگاهی دیگر بروند؛ چون سطح رقابت در تیم خیلی سنگین است.»

 

 

1571962

 

 

وضعیت ادن هازارد:« او انفرادی تمرین می کند و شرایطش خیلی بهتر است. ادن را با انگیزه برای بازگشت می بینم و خوشبینم هفته بعد به تمرینات گروهی اضافه شود.»

 

ماندن در رئال، مشروط به تمدید قرارداد راموس:« من مربی تیم هستم و نه مسئول تمدید قراردادها. کسی از آینده خبر ندارد. همیشه هوادار رئال بوده ام و از اینکه فرصت هدایت تیم نصیبم شده، احساس غرور می کنم. از لحظه لحظه حضورم در رئال لذت می برم ولی نمی دانم در آینده چه رخ خواهد داد.»

 

مصدومان زیاد:« بدشانسی نه ولی خب نگران کننده است. خوشبختانه دنی کارواخال و لوکاس دیگر مصدوم نیستند ولی در مجموع شرایط خوشایندی را تجربه نمی کنیم.»

 

 

1571812

 

 

تنش بین مورینیو و گرت بیل و مصابحه مربی پرتغالی علیه این بازیکن:« واقعا نمی دانم بین مورینیو و بیل چه اتفاقی رخ داده است. من در تاتنهام نیستم ولی برای گرت بیل بهترین ها را می خواهم؛ همانطور که برای تمام بازیکنانم چنین آرزویی دارم. امیدوارم شرایط گرت در تاتنهام بهتر شود.»

 

شانس قهرمانی:« 48 امتیاز دیگر باقیمانده و همه تلاش مان را می کنیم تا در کورس رقابت بمانیم. اصلا ناامید نیستیم.»

 

هدایت تیم ملی فرانسه:« شاید یک روزی ولی الان نه. من مربی رئال هستم و از کارم در باشگاه لذت می برم. در مورد آینده از حالا نمی توان صحبت کرد.»

 

دیدگاه‌ها