کد خبر : 1737314 | 25 بهمن 1399 ساعت 16:01 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

نوئل لوگرا خبر داد

بمب خبری فرانسه؛ زیدان گزینه اول جانشینی دشان

رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه رسما از تمایلش برای واگذاری هدایت تیم ملی کشورش به زین الدین زیدان خبر داد.

بمب خبری فرانسه؛ زیدان گزینه اول جانشینی دشان

به گزارش "ورزش سه"، هیچکس تردید ندارد که یکی از رویاهای زین الدین زیدان سرمربیگری تیم ملی فرانسه است. او هرگز علاقه اش به این کار را کتمان نکرده ولی امروز در نشست خبری رئال و والنسیا تاکید کرد که اکنون زمان مناسبی برای صحبت در مورد این قضیه نیست.

نوئل لوگرا رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه نیز دقیقا مثل زیدان فکر می کند و در رویای این است تا روزی هدایت خروس ها را به زیزو بسپارد. ارتباط بین لوگرا و زیدان از سال ها پیش عالی است. البته همه چیز به دیدیه دشان سرمربی فعلی فرانسه بستگی دارد.

 

 

1564635

 

 

دشان توانست تیم ملی فرانسه را نایب قهرمان یورو 2016 کند و در جام جهانی 2018 دومین قهرمانی فرانسه در دنیا را رقم زد. قرارداد او سال 2019 به مدت سه سال تمدید شد و او تا پایان جام جهانی 2022 بر مسند کار باقی خواهد ماند اما مشخص نیست پس از آن نیز تمایلی برای ادامه کار داشته باشد و یا حتی نظر فدراسیون تمدید با او باشد.

 

 

1572007

 

 

نوئل لوگرا رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه در مصاحبه با شبکه RTL و در مورد آینده نیمکت خروس ها گفت:« تیم ملی در دستان خوبی قرار دارد و دشان ثابت کرده که مربی فوق العاده ای است. او تا 2022 قرارداد دارد و باید ببینیم چه خواهد شد.

اگر من تا آن زمان همچنان رئیس باشم و دشان تمایلی برای ادامه کار نداشته باشد، گزینه نخست من برای جانشینی او زین الدین زیدان است. او اولین نفری خواهد بود که با وی تماس خواهم گرفت و امیدوارم پیشنهادم را نیز قبول کند.»

 

 

1543909

 

 

زین الدین زیدان مارس 2019 به رئال بازگشت و تا ژوئن 2022 نیز قرارداد دارد ولی در ماه های اخیر و پس از کسب نتایج پرنوسان با رئال، گمانه زنی ها در مورد استعفا یا اخراج زیزو شنیده می شود. بدون شک سال 2022 یک سال کلیدی برای زیدان، دشان و فوتبال فرانسه خواهد بود.

 

 

دیدگاه‌ها