کد خبر : 1737328 | 25 بهمن 1399 ساعت 16:25 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

ترکیب سپاهان برابر استقلال مشخص شد

محرم نویدکیا در اولین تقابل به عنوان سرمربی برابر استقلال، ۱۱ بازیکن مدنظرش برای این بازی را مشخص کرد.

ترکیب سپاهان برابر استقلال مشخص شد

به گزارش “ورزش سه”، سپاهان که در جنگ بزرگ صدرنشینی با استقلال قرار دارد، از دقایقی دیگر برابر شاگردان محمود فکری این شانس را خواهد داشت تا با دستیابی به نتیجه لازم، جایگاه خود را در صدر تحکیم بخشد.

 

نویدکیا که در‌ این فصل اولین تجربه سرمربیگری خود را در تجربه می‌کند، اکنون وارد یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های فصل شده است و امیدوار است با کسب نتیجه لازم در این جدال خانگی شرایط را برای تحقق قهرمانی نیم فصل بردارد و رقیب اصلی خود برای این هدف را از پیش رو بردارد.

پیام نیازمند که در رقابت برای حضور در تیم ملی قرار دارد، مقابل رقبای خود در سمت مقابل امیدوار به حفظ دروازه برابر ارسلان مطهری و مهدی قایدی به عنوان دو مهاجم خطرناک این روزهای استقلال است.

 

جدال امید نورافکن با وریا غفوری نیز می‌تواند از جذابیت‌های دیگر این بازی سرنوشت ساز محسوب شود. دو بازیکنی که سابقه حضور در استقلال را دارند و طی فصل گذشته در تقابل با یکدیگر اختلاف نظر و چالش بزرگی را دنبال کردند.

سروش رفیعی، هافبک آماده این روزهای سپاهان نیز قطعا یکی از خطرناک‌ترین بازیکنان این تیم برابر حریف آبی‌پوش خواهد بود که امیدوار است روند گلسازی و گلزنی خود را همانند هفته‌های گذشته تکرار کند.

 

در غیاب کی‌روش استنلی هم این سجاد شهباززاده آقای گل این فصل فوتبال ایران است که امیدوار به موفقیت بزرگ برابر تیم سابق خود است و باید دید خط دفاعی استقلال این فرصت را نصیبش خواهد کرد یا خیر.

 

محرم نویدکیا برای این بازی ترکیب تیمش را با این نفرات روانه میدان کرده است:
پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، جلال علی‌محمدی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمد محبی، سجاد شهباززاده

دیدگاه‌ها