کد خبر : 1737343 | 25 بهمن 1399 ساعت 17:23 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: فردا یک امتحان جذاب پیش روی ماست

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، معتقد است که تیمش در دیدار فردا مقابل لاتزیو کار دشواری پیش رو خواهد داشت.

 کونته: فردا یک امتحان جذاب پیش روی ماست

به گزارش "ورزش سه"، اینتر فرداشب در یکی از حساس ترین بازی های هفته بیست و دوم سری آ میزبان لاتزیو رده پنجمی خواهد بود. نراتزوری در حال حاضر با دو امتیاز کمتر نسبت به تیم همشهری یعنی میلان در رتبه دوم جدول قرار گرفته و برای ماندن در کورس قهرمانی به پیروزی در مسابقه فردا شب نیاز مبرم دارد.

 

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، پیش از بازی فردا شب تیمش مقابل لاتزیو گفت: " لاتزیو باشگاهی است در سطح مشخصی از فوتبال ایتالیا که با ساختار دقیق و بازیکنان با کیفیت ادغام شده است. این یک امتحان جذاب و دشوار برای ماست بنابراین باید از آمادگی خوبی برخوردار باشیم."

 

 

1572058

 

 

شرایط بازیکنان: " ما ویدال را نخواهیم داشت چرا که هنوز مصدوم است و مطمئن نیستم که در بازی بعدی مقابل میلان نیز وی را در اختیار داشته باشیم. آرتورو برای بهبودی کامل به زمان نیاز دارد."

 

عدم فرصت طلبی اینتر در حمله: " جنبه مثبت این است که ما فرصت های زیادی ایجاد می کنیم اما تبدیل فرصت ها به گل به ما این امکان را می دهد که از ناامیدی به دست آوردن نتیجه ای که شایسته آن هستیم، جلوگیری کنیم.  اگر شانس خود را تبدیل به گل نکنید از لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا حذف می شوید."

دیدگاه‌ها