کد خبر : 1737372 | 25 بهمن 1399 ساعت 18:34 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیروانی: فوتبال بی رحم ما را جریمه کرد

مربی تیم نفت معتقد است که برخی از بازیکنان تیمش در بازی امروز در حد و اندازه های خودشان ظاهر نشدند.

پیروانی: فوتبال بی رحم ما را جریمه کرد

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر، با یک گل مغلوب میزبان خود ماشین سازی شد. صحبت های امیرحسین پیروانی، مربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پس از بازی را بخوانید:

 

 

چند بازیکنمان در حد و اندازه های خودشان نبودند

امروز توقعی که از بازیکنانمان داشتیم در زمین پیاده نکردند. به نظر می رسد که برای این بازی تمرکز لازم را نداشتیم و چند تا از بازیکنانمان در حد و اندازه های خودشان ظاهر نشدند. این روی کل تیم تاثیر می گذارد. علی رغم اینکه نیمه اول شروع خوبی داشتیم و چند موقعیت هم ایجاد کردیم اما نتوانستیم به گل برسیم. این فوتبال بی رحم ما را جریمه کرد و باید از این شکست درس بگیریم.

 

 

عدم تمرکزمان این باخت را به دنبال داشت

نیاز است که یک ارزیابی کلی از عملکرد نیم فصل اول مان داشته باشیم. تک تک بازی هایمان به ویژه بازی های هفته های پایانی را باید مرور کنیم. انشالله بتوانیم با تقویت بهتر تیم مان در بازی های آینده پرتلاش ظاهر شده و نتایجی که مدنظرمان است را کسب کنیم. این برد را به ماشین سازی تبریک می گویم. آنها امروز باانگیزه ظاهر شدند. آنها بازی های خوبی در هفته های اخیر به نمایش گذاشته بودند. به هر حال فوتبال است و باید بهتر عمل می کردیم و عدم تمرکزمان باعث شد که نتیجه را واگذار کنیم.

دیدگاه‌ها