کد خبر : 1737380 | 25 بهمن 1399 ساعت 19:13 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

برندان راجرز: با این پیروزی جوگیر نمی شویم!

برندان راجرز، سرمربی لسترسیتی از عملکرد تیمش مقابل لیورپول رضایت دارد.

برندان راجرز: با این پیروزی جوگیر نمی شویم!

به گزارش "ورزش سه"، لسترسیتی یکی از مهم ترین بازی های هفته فوتبال اروپا را برابر لیورپول برگزار کرده و با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی رسید. برندان راجرز، سرمربی باتجربه لسترسیتی در پایان این دیدار مدعی شد تیمش برای بازگرداندن نتیجه برنامه داشته و پیروزی مقابل لیورپول نشاندهنده پیشرفت یک تیم است.

 

برندان راجرز گفت: "من قبل از شروع این بازی نیز گفتم این دیدار می تواند معیار خوبی برای سنجش پیشرفت یک تیم باشد. لیورپول تیمی بزرگ محسوب می شود، اما واکنش ما نیز در مقابل دروازه بسیار خوب بود. این واکنش و نحوه بازی مقابل لیورپول در نیمه دوم خیلی باعث خوشحالی من شده است.

 

1572142

 

برای بازگشت در هنگام عقب افتادن احتمالی از لیورپول در این دیدار برنامه داشتیم. من به تیم بسیار افتخار می کنم. اگر یک سال پیش عقب می افتادیم موفق به بازگشت نمی شدیم. ما در نیمه اول موقعیت های خوبی داشتیم اما باید فرصت طلب تر باشیم.

 

در نیمه دوم خیلی بهتر بودیم، حمله کردیم و هنگام عقب افتادن از لیورپول برنامه داشتیم. ما باید مبارزه کرده، دوندگی مان را افزایش می دادیم و اینگونه از کیفیت و قدرت لازم برای دستیابی به گل بهره مند می شدیم. راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده و هنوز 14 مسابقه دیگر پیش رو داریم، پس با کسب هیچ نتیجه ای جوگیر و هیجان زده نمی شویم.

 

جنجال روی گل جیمز مدیسون؟ شما بهتر است صحنه را دوباره بررسی کنید. ضربه فوق العاده ای از زاویه ای بسته نواخته شد و با این گل بود که ما موفق شدیم به جریان مسابقه بازگردیم."

دیدگاه‌ها