کد خبر : 1737412 | 25 بهمن 1399 ساعت 20:49 | 35.4K بازدید | 13 دیدگاه

در نیمه دوم رشید مظاهری را ندیدیم!

برهانی: خواهش می‌کنم تادیر نشده پول بدهند

مربی استقلال می‌گوید مشکلات مالی تمرکز را از بازیکنان این تیم گرفته است.

برهانی: خواهش می‌کنم تادیر نشده پول بدهند

به گزارش "ورزش سه"، آرش برهانی بعد از شکست مقابل سپاهان عنوان کرد: بازی خوب بود، اما سپاهان روی دو ضربه ایستگاهی به گل رسید. ما هم نتوانستیم در 45 دقیقه دوم نتیجه را جبران کنیم. انتظار نداشتیم روی ضربات ایستگاهی غافلگیر شویم و نتیجه را واگذار کنیم.


وی در پاسخ به این سؤال که آیا شکست استقلال فنی بود یا حواشی اخیر از نظر روحی به بازیکنان ضربه وارد کرده است، گفت: روی دو صحنه و عدم تمرکز بازیکنان ما گل خوردیم و شما اسم آن را هر چه می‌گذارید، بگذارید. در 45 دقیقه دوم فکر می‌کنم رشید مظاهری فقط 10 متر دوید و توپ را برای شروع مجدد برداشت. ما در نیمه دوم رشید را ندیدیم.


مربی استقلال درباره ناراحتی بازیکنان استقلال تاکیدکرد: باید کاری کنیم که صد درصد تمرکز بازیکنان فوتبال باشد. مسئولان ما هم تمام تلاش خود را می‌کنند. بچه‌ها هم شرایط استقلال را درک کردند و می‌دانند چیست، اما ما هم انتظار داشتیم که حالا که صدرنشین جدول هستیم و شرایط تیمی خوبی داریم، بیشتر به ما رسیدگی شود. از اسپانسر باشگاه که خیلی کمک کرده و زحمت کشیده و قرار است چند وقت دیگر هم کمکی کند، خواهش می‌کنم این هفته مبلغی که قول داده را بدهد تا دیر نشود و بچه‌ها استفاده کنند و شرایط تیمی بهتر شود.


برهانی درباره مشکلات مالی استقلال خاطرنشان کرد: مشکلات مالی باعث می‌شود که بچه‌ها تمرکز صد درصد را برای بازی نداشته باشند. خودم می‌دانم چند نفر از بازیکنان شرایط بد مالی دارند و باعث از بین رفتن تمرکزشان شده است. امیدواریم که این مشکل حل شود تا تمرکزشان برگردد.


مربی استقلال درباره ناراحتی هواداران تاکید کرد: در استقلال همیشه این فشارها وجود دارد و طبیعی است. من امیدوارم پس از چند سال ناکامی نتیجه خوبی کسب کنیم. سال گذشته همین موقع استقلال پنجم بود و ما در بدترین شرایط سوم جدول خواهیم بود و با صدر جدول هم یکی دو امتیاز فاصله داریم و می‌توانیم این فاصله را درست کنیم.
برهانی درباره اینکه آیا تعویض سیاوش یزدانی فنی بود یا به دلیل عصبی بودن او را تعویض کرده‌اند، گفت: خیر، تعویض او کاملاً تاکتیکی بود.

دیدگاه‌ها