کد خبر : 1737414 | 25 بهمن 1399 ساعت 21:21 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

عذرخواهی آنتونیو کونته بعد از حرکت جنجالی

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر به علت رفتار خود در دیدار مقابل یوونتوس عذرخواهی کرد.

عذرخواهی آنتونیو کونته بعد از حرکت جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، دیدار هفته گذشته یوونتوس برابر اینتر در تورین بسیار جنجالی شد و در بین نیمه آنتونیو کونته با حرکت دست رفتار زشتی خطاب به آندره آنیلی، رئیس باشگاه حریف از خود نشان داد. اخباری در مورد احتمال محرومیت سرمربی ایتالیایی به گوش می رسد، اما آنتونیو کونته اعتراف کرد باید در آن لحظه خودش را کنترل می کرده است.

 

1572058

 

آنتونیو کونته گفت: "من می خواهم در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل لاتزیو فقط در مورد فوتبال صحبت کنم، بنابراین قبل از شروع حرفم را می گویم. می خواهم بابت رفتارم عذرخواهی کنم، زیرا در مقابل توهین به اشتباه واکنش نشان دادم. می توانستم واکنش متفاوتی نشان دهم و اینگونه شرایط مثبت تر پیش می رفت.

 

متاسفم و برای آینده از کارم مطالب یاد خواهم گرفت. توهین و تحریک نباید بهانه باشد و من نباید چنین پاسخی می دادم. همه دیدند که در استادیوم یوونتوس چه اتفاقی افتاد و این برای من مهم است. با این حال ما به عنوان مربی، بازیکن و رئیس باشگاه باید الگو باشیم و بنابراین باید در مقابل توهین ها و تحریک ها به گونه ای دیگر واکنش نشان می دادم. اکنون باید روی فوتبال تمرکز کنیم. مردم می خواهند در مورد فوتبال صحبت کنند، نه شایعات."

دیدگاه‌ها