کد خبر : 1737450 | 25 بهمن 1399 ساعت 23:37 | 27.1K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: چرا سیتی این هفته بازی نمی کند؟

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام به برنامه ریزی رقابت های لیگ برتر معترض است.

مورینیو: چرا سیتی این هفته بازی نمی کند؟

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام امشب و در شرایطی که در خانه منچسترسیتی عملکرد خوبی از خود ارائه نداد، با سه گل مغلوب این تیم شد تا ناکامی های اسپرز در هفته های اخیر باز هم ادامه پیدا کند. گرت بیل در نیمه دوم این مسابقه وارد میدان شد و در یک صحنه و روی حرکتی انفرادی می توانست دروازه سیتی را باز کند. ژوزه مورینیو نیز از عملکرد این ستاره ولزی رضایت دارد.

 

ژوزه مورینیو گفت: "اول از همه من معتقدم این هفته یک هفته بسیار خاص بود، زیرا ما چهارشنبه و شنبه بازی کردیم. صادقانه نمی دانم چرا منچسترسیتی سه شنبه یا چهارشنبه در لیگ قهرمانان بازی نمی کند. فردا به بازیکنان استراحت خواهم داد و بعد از مدت ها آنها فرصت استراحت دارند. چرا ما این بازی را شنبه انجام دادیم وقتی می توانستیم یکشنبه بازی کنیم؟ اما این سوال دیگری است و رفتن به سمت این مسائل فایده ای ندارد.

 

1572259

 

در کل از عملکرد گرت بیل در این دیدار راضی هستم و فکر می کنم بعد از تنها یک جلسه تمرین در کنار تیم او خوب بازی کرد. مشکلی بعد از مسابقه وجود نداشت و باید دید آیا او می تواند پنجشنبه یا هفته دیگر بازی کند یا خیر. تیمی سرحال در برابر تیمی بسیار خسته به میدان رفت. آنها خیلی خوب شروع کرده و بازی را کنترل کردند. از نگرش بازیکنانم بسیار خوشحال و راضی ام. در زمین بازیکنانی حضور داشتند که چند روز پیش دو ساعت بازی کرده بودند و امروز نیز با تمام توان در میدان حضور یافتند.

 

بازیکنان خوب و باکیفیت اگر در شرایط مناسبی بوده و آماده باشند، همیشه مورد استقبال قرار می گیرند. تیم ما به همه بازیکنان احتیاج دارد. ما مدت طولانی است که جیووانی لوسلسو را از دست داده ایم و نمی توانیم از او در ترکیب ثابت تاتنهام استفاده کنیم. اگر بتوانیم دله آلی و گرت بیل را آماده بازی داشته باشیم پیشرفت بزرگی برای تیم ما حاصل شده است.

 

مصدومیت سون هیونگ مین؟ فکر می کنم مچ پای سون هیونگ مین زخم شده است. وقتی بازیکنی با استوک روی مچ پا می رود باید کارت قرمز بگیرد. در کل امیدوارم مصدومیت سون هیونگ مین جدی نباشد."

دیدگاه‌ها