کد خبر : 1737455 | 26 بهمن 1399 ساعت 00:03 | 29.8K بازدید | 2 دیدگاه

گواردیولا: این همان لیورپول سابق است

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی از عملکرد ایلکای گوندوغان مقابل تاتنهام راضی است.

گواردیولا: این همان لیورپول سابق است

به گزارش "ورزش سه"، ایلکای گوندوغان در هفته های اخیر فوق العاده ظاهر شده و تبدیل به بهترین برترین در بین پنج لیگ معتبر اروپا در سال 2021 شده است. هافبک آلمانی امروز نیز دو بار برابر تاتنهام موفق به گلزنی شده و پپ گواردیولا در پایان این دیدار به تمجید از گوندوغان پرداخت.

 

پپ گواردیولا گفت: "من از عملکرد ایلکای گوندوغان خوشحالم و رضایت دارم. او جایزه بهترین بازیکن ماه ژانویه را از آن خود کرد و همچنان به همین سبک بازی می کند. گوندوغان در ماه فوریه نیز می توانست برنده جایزه بهترین بازیکن ماه شود. من بارها گفتم که او می تواند به عنوان یک مهاجم 9 کاذب بازی کند و مردم به من خندیدند.

 

1572269

 

لیگ قهرمانان در حال آغاز شدن است و ما با اورتون در یک چهارم نهایی جام حذفی بازی داریم. در حال حاضر یک پنالتی زن واقعی نداریم و واقعیت این است.

 

من معتقدم ادرسون توانایی ارسال چنین پاس های 60 الی 70 متری را دارد. زدن پنالتی نیز به کیفیت ضربه زدن باز می گردد اما متفاوت است. خوشحالم که رودری موفق شد پنالتی خود را تبدیل به گل کند و او شجاعت پشت توپ قرار گرفتن را داشت.

 

شکست لیورپول برابر لسترسیتی؟ آنها امروز به سبک گذشته خود بازی کردند و درست است که مغلوب شدند، اما نشان دادند در آینده می توانند دوباره به مسیر پیروزی بازگردند. این همان لیورپولی است که من در سالهای گذشته می دیدیم، البته آنها در محوطه جریمه حریفان مانند گذشته فرصت طلب نیستند. اما لیورپول در برابر لستر نشان داد که باید هنوز آنها را در بین مدعیان دانست. فوتبال گاهی اوقات معطوف به شرایط روحی است، نه فقط تاکتیک ها. لیورپول هنوز بالا پرس کرده، از حریفان خود بیشتر موقعیت ایجاد می کند و تیمی باکیفیت است. من از تماشای بازی لیورپول لذت می برم.

دیدگاه‌ها