کد خبر : 1737495 | 26 بهمن 1399 ساعت 09:43 | 11.6K بازدید | 1 دیدگاه

بازگشت عزت؛ سپاهان آسان گل نمی خورد

با بازگشت عزت پورقاز به قلب خط دفاعی سپاهان این تیم در فاز دفاعی به تیم بهتری تبدیل شده است و در دو بازی سخت در برابر ذوب آهن و استقلال یک گل خورده است.

بازگشت عزت؛ سپاهان آسان گل نمی خورد 

به گزارش "ورزش سه"، این اتفاق البته به خاطر بازگشت یک بازیکن نیست و به دفاع تیمی خوب سپاهان بر می گردد اما می شود اینطور گفت بازگشت این بازیکن به قلب خط دفاعی و آمادگی او در این رخداد بی تاثیر نبود. محرم نوید کیا بعد از بازی در بخشی از صحبت هایش گفت:« وقتی در بازی با شهرخودرو از من سوال کردند که تیم ما بد گل خورد آن را قبول کردم. می‌دانم به خاطر نوع فوتبال سپاهان کمی ممکن است در کار دفاع تیمی دچار مشکل شویم ولی این ضعف را تمرین کردیم و در بازی با ذوب‌آهن این برنامه را بارها مرور کردیم.  در برابر استقلال هم وینگرهای تیم ما خیلی خوب به مدافعان کمک کردند و مدافعان وسط و کنار فضای ایجاد شده را خوب می‌بستند. به همین دلیل شرایط ما بهتر از روزهای قبل بود ولی باز هم ایراداتی داشتیم که باید برطرف شود.»


 
مدافع سابق تیم ملی که در دور رفت بازی ها و در هفته های متمادی نیمکت نشین بود در دو بازی اخیر تیم که به ترکیب ثابت تیم برگشته زوج خوب و هماهنگی به همراه نژاد مهدی در قلب خط دفاعی سپاهان تشکیل داده و از همه مهمتر آرامش او موجب شده تا خط دفاعی سپاهان در دو بازی سپری شده عملکرد بهتری از خود به جا بگذارد. تنها گلی هم که سپاهان در دو بازی اخیر دریافت کرده روی شوت از راه دور حسین شنانی بوده که از دست پیام نیازمند کاری ساخته نبود. 

 

سپاهان بعد از مصاحبه محرم در پایان بازی با شهر خودرو که گفت برای سپاهان چهره خوبی ندارد که در 13 بازی 17 گل بخورد به تیم بهتری در فاز دفاعی تبدیل شده است. در بازی دیروز  در برابر استقلال و در نیمه دوم هم دیدیم که تیم دست به حمله بی محابا نزد و به خوبی بازی را اداره کرد. در تنها صحنه ای که استقلال می رفت روی دروازه تیم سپاهان خطرناک ظاهر شود نژاد مهدی به خوبی جمع شد و با یک تکل به موقع موجب نجات دروازه پیام نیازمند شد. با توجه به عملکرد خوب این زوج در خط دفاع سپاهان به نظر می رسد محرم نوید کیا در بازی های آتی هم از این زوج در قلب خط دفاعی تیمش بهره ببرد.

 

احمد خلیلی

دیدگاه‌ها