کد خبر : 1737500 | 26 بهمن 1399 ساعت 09:58 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

آرزوهای بی پایان رافت برای شهرداری آستارا

شهرداری آستارا از زمان حضور پایان رافت به تیم بهتری تبدیل شده و امروز در قامت تیم مدعی صعود به لیگ برتر است.

آرزوهای بی پایان رافت برای شهرداری آستارا 

به گزارش "ورزش سه"، این تیم دیروز دست به کار بزرگی زد و در خانه تیم خیبر خرم آباد با نتیجه دو بر یک پیروز شد. این در حالی بود که خیبر می کوشید به همراه عبدالله ویسی دست به تصاحب امتیازات لازم بزند تا برای اولین بار صعود به لیگ برتر را تجربه کند. 

 

این پیروزی ارزشمند موجب شد شهرداری آستارا 24 امتیازی شود و با صعود به رتبه چهارم جدول در سودای صعود به لیگ برتر باشد به این دلیل که با صدرنشین تنها یک امتیاز اختلاف دارد. آرزوهای پایان برای شهرداری آستارا به همین جا ختم نمی شود. او به دنبال رقم زدن یک اتفاق بزرگ برای این تیم است؛ صعود به لیگ برتر و این در حالی است که شهرداری نمی تواند در آستارا میزبان رقبایش باشد و باید در رشت به مصاف حریفان برود. از این اتفاق می توان حدس زد از نظر امکانات تیمی است که شرایط خوبی ندارد و شاید از نظر پشتیبانی هم شرایط مشابهی داشته باشد. با این  حال پایان و دستیارانش از جمله مهدی حسینی نسب به خوبی حس جنگندگی و برتری جویی را به شاگردانشان القاء کرده اند و برای انجام یک کار بزرگ آماده می شوند. صعود به لیگ برتر. 

 

آیا این در اولین فصل حضور در لیگ یک برای شهرداری آستارا امکان پذیر است؛ آنهم در حالی که استادیوم مناسبی برای بازی در شهر ندارد و خیلی هم مورد توجه نیست؟ تنها می شود گفت نتیجه را تلاش بازیکنان در زمین رقم می زند و برای موفقیت در فوتبال محدودیتی وجود ندارد.

دیدگاه‌ها