کد خبر : 1737502 | 26 بهمن 1399 ساعت 10:09 | 15.3K بازدید | 2 دیدگاه

فجر سپاسی؛ تیمی که بوی صعود می‌دهد

رقابت در لیگ یک سخت و فشرده است و با اینکه به هفته های پایانی دور رفت بازی ها نزدیک می شویم حدس زدن اینکه دو تیم صعود کننده به لیگ برتر چه تیم هایی هستند سخت است.

فجر سپاسی؛ تیمی که بوی صعود می‌دهد 

به گزارش "ورزش سه"، یکی از تیم های خوب این دوره از بازی ها فجر سپاسی است. تیمی که روز گذشته در خانه تیم آرمان گهر به برتری دو بر یک رسید و 24 امتیازی شد و به رتبه دوم جدول صعود کرد. این تیم از نظر سبک بازی هم در دیدارهایی که به میدان رفته نشان داده شرایط ایده آلی دارد و به  نوعی با فوتبال خوبی که بازی می کند هدف بزرگی را برای خودش ترسیم کرده است؛ صعود به لیگ برتر. آنهم با کلانتری که یک بار بانی صعود این  تیم به لیگ برتر شده است. 

 

فجر سپاسی بدون شک در بالای جدول کار را برای تیم هایی چون هوادار، مس کرمان و دیگر تیم های مدعی صعود به لیگ برتر سخت خواهد کرد به این خاطر که خود مدعی قهرمانی در این دوره از بازی ها و صعود به لیگ برتر است. فجر اگر از نظر مالی حمایت شود بدون شک قادر به ادامه این روند خواهد بود اما اگر خواسته های مالی بازیکنان بر آورده نشود قابل پیش بینی است در دور برگشت بازی ها از نظر انگیزشی افت کند و در هر تیمی این اتفاق رخ دهد امتیازات حساسی را از دست خواهد داد. 

 

فاصله تیم های مدعی در لیگ یک این فصل از همه فصول نزدیک تر است و یک برد و یک باخت فاصله تیم ها را در جدول رده بندی به طور کامل تغییر می دهد اما می شود از فجر سپاسی با توجه به شخصیت تیمی از تیم های مدعی صعود به لیگ برتر در فصل جاری یاد کرد.

دیدگاه‌ها