کد خبر : 1737521 | 26 بهمن 1399 ساعت 12:06 | 18.7K بازدید | 3 دیدگاه

پرسپولیس - پیکان؛ قصه قلب ها در روز عشق!

مهاجمان تیم پرسپولیس در سال های اخیر و بازی مقابل پیکان خوشحالی های خاصی داشته‌اند.

پرسپولیس - پیکان؛ قصه قلب ها در روز عشق!

به گزارش ورزش سه، سال گذشته مهدی عبدی توانست با دو گل دروازه پیکان را باز کند تا در اولین بازی پرسپولیس بعد از کرونا، چهره درخشان تیمش لقب گیرد. او بعد از گل به سمت دوربین ها آمد و با دو دستش قلبی را درست کرد تا به سمت هواداران پرسپولیس بفرستد و علاقه اش را نشان دهد.

 

نکته جالب این که عبدی اولین دبل خود با پیراهن سرخ ها را در کمتر از ده دقیقه ثبت کرد و در دقایق ۷۶ و ۸۳ یک گل از روی نقطه کرنر و یکی روی ارسال محمد نادری و با دریبل دروازه بان به ثمر رساند.

 

این اولین باری نبود که مهاجمان گلزن پرسپولیس در مقابل پیکان، چنین کاری می‌کردند. در لیگ هفدهم و زمانی که علی علیپور گل دوم را وارد دروازه آسمانی پوشان کرد، پیراهنش را بالا زد تا جمله «I Love Persepolis» را به نمایش بگذارد.

 

1572421

 

نکته جالب این‌که علیپور در نیمه اول آن بازی یک گل زد و زیرپوش دیگری داشت اما با اعتماد به نفس، در بین دو نیمه لباسش را عوض کرد تا با گل دوم، علاقه اش به تیم پرسپولیس را به نمایش بگذارد.

 

این در حالی است که مهدی عبدی امروز بازی را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد و احتمالا به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین خواهد شد و باید دید در صورت گلزنی، او یا دیگر بازیکنان آیا شادی خاصی انجام خواهند داد یا خیر؟

دیدگاه‌ها